تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

3

سعی شهرداری برای جبران مافات / اثرگذاری تذکرات

  • کد خبر : 44342
  • 21 مهر 1399 - 11:24
سعی شهرداری برای جبران مافات / اثرگذاری تذکرات
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بیان‌کرد: خوشبختانه شهرداری سعی کرد، در خصوص نصب بنرهایی برای گرامیداشت یاد استاد شجریان و تحقق خواسته مردم جبران مافات کند و تذکری که در صحن شورا داده شد، اثرگذار بود.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، محمد جواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در خصوص تاخیر شهرداری در نصب بنرهای گرامیداشت درگذشت استاد شجریان که منجر به تذکر چند تن از اعضای شورای شهر تهران نیز شد، اظهار‌کرد: روز گذشته هشت نفر از اعضای شورای شهر در تذکر خود از شهرداری خواستند که به دغدغه‌ای که در واقع دغدغه میلیون‌ها شهروند تهرانی است، توجه بیشتری کند.

وی تصریح‌کرد: علاوه بر این کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز پیش از این با شهرداری رایزنی داشت و در پیگیری از معاونت فرهنگی و اجتماعی  و دفتر شهردار تذکرات لازم را دادیم تا به این مساله و خواست مردم توجه کنند.

عضو شواری شهر تهران، با اشاره به نصب چند بنر یک روز پس از درگذشت محمدرضا شجریان در سطح شهر توضیح‌داد: در مرحله اول تعدادی بنر نصب شد و سپس با پیگیری‌هایی که انجام گرفت، مقرر شد هم در سطح مترو و هم در سطح مناطق تهران نسبت به نصب بنرهایی برای گرامیداشت یاد استاد شجریان و تحقق خواسته مردم توجه شود. خوشبختانه شهرداری سعی کرد، جبران مافات کند و تذکری که در صحن شورا داده شد، اثرگذار بود.

حق شناس ادامه‌داد: قطعا انتظار ما این  بود که بدون تذکر و بدون پیگیری شورای شهر این اتفاقاتی که اکنون در حال اجرائی شدن است به نتیجه برسد، چرا که‌ شهرداری برخواسته از رای شورا است و شورای شهر نیز رای خود را از مردم شهر دارد؛ در نتیجه این ملاحظات پسندیده نیست. ما متعهد به مردم و رای مردم هستیم و دیدگاه و مساله مردم چیزی نیست که به راحتی بخواهیم از آن رد شویم و باید به خواسته مردم جامه عمل بپوشانیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در پاسخ به این سوال که اکنون این سوال برای افکار عمومی پیش آمده مبنی بر اینکه وقتی شهرداری نسبت به نصب بنر در سطح شهر آن طور که باید و شاید اقدام نکرده، ‌چطور می‌خواهد مصوبه شورای شهر در نامگذاری خیابان استاد شجریان را اجرایی کند،‌ گفت: نامگذاری خیابان مصوبه شورای شهر است و باید نسبت به اجرای آن پاسخگو باشد.

حق شناس در پاسخ به این سوال که آیا نامگذاری خیابان استاد شجریان چه زمانی انجام می‌شود؟ خاطرنشان‌کرد: آقای هاشمی در صحبت‌های روز گذشته خود اشاره کردند، نامه‌ای که قبلا نوشته بودند را منتفی کردند و دیگر هیچ دلیل و بهانه‌ای برای شهرداری به منظور عدم اجرای این مصوبه وجود ندارد. از طرف دیگر هشت نفر از اعضای شورای شهر به شهردار نامه نوشتند و خواهان اجرای مصوبه نامگذاری خیابان استاد شجریان شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=44342
  • 91 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.