تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال پس از واگذاری بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان دو بازیکن خارجی در برنامه خرید تابستانی پرسپولیس آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی

8

کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

  • کد خبر : 44187
  • 19 مهر 1399 - 13:59
کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست
بانوی دونده ایران بیان‌کرد: امیدوارم سهمیه المپیک را کسب کنم با اینکه سخت است اما دور از دسترس نیست چون خیلی زحمت می‌کشم و هفته‌ای تقریبا ۱۵۰ کیلومتر تمرین می‌کنم. امیدوارم فدراسیون برایم برنامه ریزی و در این راه به من کمک کند.  

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، پریسا عرب، بانوی دونده ایران که در جریان سه مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور سه بار رکوردشکنی کرد و در مرحله اول رکورد باشگاهی ۵۰۰۰ متر و در مرحله سوم رکورد ملی ۵۰۰۰ و ۱۰ هزار متر بانوان ایران را ارتقا داده است، در این خصوص با اشاره به مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها اظهار‌کرد: مشکل این بود که در ۲۶ روز سه مرحله از مسابقات را برگزار کردند و اصلا فرصت ریکاوری نداشتیم.

وی تصریح‌کرد: مخصوصا من که در ۵ و ۱۰ هزار متر مسابقه می‌دهم و بیشترین مسافت را می‌دوم اما به هر حال تمام شد. دو بار رکورد ملی و یک بار رکورد باشگاهی را شکستم و با ۸۸ امتیاز پرامتیازترین ورزشکار بین بانوان شدم؛ در کل از عملکردم راضی هستم اما شرایط مسابقه خوب نبود چون رقیب نداشتم و باد ورزشگاه زیاد بود. اگر رقیبی کنارم می‌دوید رکوردهای بهتری ثبت می‌کردم.

بانوی دونده ایران در خصوص به انتخابات ریاست فدراسیون اشاره کرد و گفت: منتظر انتخاب رئیس فدراسیون هستم تا ببینم چه برنامه‌ای برای ورزشکاران دارد. برنامه‌ام را به او ارائه می‌دهم. اگر فدراسیون برنامه ریزی کند قطعا بهترین نتیجه را می‌گیرم و حتی می‌توانم سهمیه مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک را کسب کنم اما اگر توجه نکنند کار خودم را انجام می‌دهم و جلو می‌روم.

عرب در پایان خاطرنشان‌کرد: اگر به اردوی برون مرزی اعزام شوم و کنار رقیبان خارجی تمرین می‌کنم، توانایی ثبت بهترین رکوردها را دارم چون همه می‌بینند در مسابقه خیلی راحت می‌دوم و مسابقات ایران شبیه تمریناتم است، فدراسیون باید برنامه ریزی کند چون دلار خیلی بالاست و اصلا نمی‌شود تکان خورد؛ امیدوارم سهمیه المپیک را کسب کنم با اینکه سخت است اما دور از دسترس نیست چون خیلی زحمت می‌کشم و هفته‌ای تقریبا ۱۵۰ کیلومتر تمرین می‌کنم. امیدوارم فدراسیون برایم برنامه ریزی و در این راه به من کمک کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=44187
  • 29 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.