تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

4

ارزیابی شرایط کرونا در روزهای آینده / اولویت ما شروع اردوها در تهران است

  • کد خبر : 43862
  • 14 مهر 1399 - 11:33
ارزیابی شرایط کرونا در روزهای آینده / اولویت ما شروع اردوها در تهران است
رئیس فدراسیون کاراته بیان‌کرد: باید در روزهای آینده شرایط کرونا را ارزیابی کنیم و ببینیم پروتکل‌ها برای آغاز اردوها چگونه خواهد بود اولویت ما شروع اردوها در تهران است و اگر بتوانیم شرایط را مهیا کنیم و وضعیت کرونا نیز اجازه بدهد، اردوهای خود را در آبان ماه آغاز خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته در خصوص برگزاری اردوهای تیم‌های ملی کاراته بانوان و آقایان اظهار‌کرد: در حال تلاش هستیم حمیده عباسعلی را برای تکمیل مراحل درمانی به آلمان اعزام کنیم. هنوز زمان دقیق سفر او مشخص نشده و به دنبال تهیه بلیت هستیم.

وی تصریح‌کرد: سایر ملی‌پوشان دختران نیز با کادرفنی در ارتباط هستند. هروی نیز در دوران کرونا با بچه‌ها در تماس بود و روی برنامه‌های تمرینی و بدنسازی آنها نظارت داشت و حتی در حال حاضر  به صورت انفرادی با بچه‌ها تمرین می‌کند؛ کار را در دوران کرونا رها نکردیم و ملی‌پوشان تحت نظر هستند و کارهای آماده‌سازی خود را انجام می‌دهند.

به گفته رئیس فدراسیون کاراته باید در روزهای آینده شرایط کرونا را ارزیابی کنیم و ببینیم پروتکل‌ها برای آغاز اردوها چگونه خواهد بود اولویت ما شروع اردوها در تهران است و اگر بتوانیم شرایط را مهیا کنیم و وضعیت کرونا نیز اجازه بدهد، اردوهای خود را در آبان ماه آغاز خواهیم کرد.

طباطبایی  در خصوص اینکه احتمال برگزاری اردوهای تیم ملی در شهرستان هم وجود خواهد داشت، افزود: برگزاری اردو در خارج از تهران جزو گزینه‌های ما قرار دارد. کرونا تهران و شهرستان ندارد و در حال حاضر تقریبا در تمام شهرها وضعیت نامناسب است و امیدوارم این ویروس منحوس هر چه زودتر از جهان و بشریت رخت ببندد.

وی در خصوص وضعیت جداسازی سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب عنوان و اذعان‌کرد: کارهای جداسازی در حال انجام است و در هفته گذشته در این خصوص با کیکاوس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک جلسه داشتم. در حال حاضر کار انجام دیوار حائل بین ما و فدراسیون بوکس تقریبا انجام شده است. بحث رختکن و سرویس‌های بهداشتی باقی مانده که امیدوارم این کار را تا یک ماه آینده به سرانجام برسانیم.

طباطبایی در خصوص انتخاب  کادرفنی تیم‌های پایه خاطرنشان‌کرد: برنامه‌های مربیان را دریافت کردیم و صحبت‌های ابتدایی را با برخی دوستان در بخش دختران و پسران انجام دادیم. در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم شرایط کرونا به چه شکل خواهد بود و وضعیت برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به چه شکل خواهد شد. بر اساس اعلام کنفدراسیون آسیا قرار است اواسط اسفندماه مسابقات در کویت برگزار شود، اما وضعیت کرونا به نحوی است که باید منتظر بمانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=43862
  • 22 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.