تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

7

باید رای آل کثیر را عوض کنند

  • کد خبر : 43771
  • 13 مهر 1399 - 8:00
باید رای آل کثیر را عوض کنند
سرمربی تیم پرسپولیس بیان‌کرد: این مسابقات اولین دیدارهای بین المللی عیسی است و تا الان به غیر از ایران در لیگی بازی نکرده که تعبیری از چنین حرکاتی داشته باشد. به این رای حتما اعتراض خواهیم کرد و باید این رای را عوض کنند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل النصر عربستان و راهیابی سرخپوشان به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار‌کرد: زیاد نمی‌توانم در مورد بازی صحبت کنم چون دوست دارم اینجا از خیلی‌ها تشکر کنم. ابتدا از همه هواداران که همیشه پشتیبان ما بودند. از همه مادران ایران‌زمین که برای موفقیت تیم دعا کردند تشکر می‌کنم. خصوصا مادر عیسی آل‌کثیر که خیلی دوست داشت فرزندش را در این مسابقه ببیند. این پیروزی بزرگ را به همه آنها تقدیم می کنیم.

وی تصریح‌کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها با وجود تمام مشکلاتی که داشتند، بزرگی کردند. دویدند، جنگیدند غیرت گذاشتند و از حیثیت مردم ایران دفاع کردند و آبرو داری کردند. از همه آنها که دلشان با تیم بود و دوست داشتند تیم موفق شود. البته خیلی‌ها دوست نداشتند این اتفق برای ما رخ دهد و جواب محکمی به همه آنها دادیم. از راهیابی به فینال خیلی خوشحالیم و امیدوارم در آن بازی نیز موفق ظاهر شویم و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شویم.

به گفته سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به این پیروزی و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان باور داشتیم. این باور را در ساق پای بازیکنان می دیدم. اتفاقی هم که برای عیسی آل کثیر رخ داد، انگیزه ما را چند برابر کرد. این نقطه عطفی بود که بتوانیم با وجود همه سختی‌ها انگیزه‌مان را دوچندان کنیم. بازیکنان ایمانشان بیشتر شد و تنها انگیزه آنها شاد کردن دل هواداران بود و اینکه در این شرایط خوشحالی را به مردم ایران و پرسپولیسی‌ها هدیه کنند و این ارزشمند است. این انگیزه و تلاش بازیکنان قابل ستایش است.

گل‌محمدی این را هم گفت که ما در جلسه فنی بودیم که خبر محرومیت آل کثیر را به ما دادند. ما تجربه این را نداشتیم که تنها ۲ ساعت قبل از آغاز مسابقه چنین خبری را به ما بدهند. این جریمه سنگین شایسته آل کثیر نبود چون او از زمانی که برادرزاده‌اش متولد شد این خوشحالی را انجام می‌داد.

گل محمدی در پایان خاطرنشان‌کرد: این مسابقات اولین دیدارهای بین المللی عیسی است و تا الان به غیر از ایران در لیگی بازی نکرده که تعبیری از چنین حرکاتی داشته باشد. به این رای حتما اعتراض خواهیم کرد و باید این رای را عوض کنند چون به راحتی نمی‌توان در مورد یک بازیکن بازی کرد. باید در این مساله تجدید نظر شود. این شوک در ابتدا برای ما خوب نبود اما پس از آن توانستیم از این خبر برای ایجادانگیزه بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=43771
  • 68 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.