تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

6

جواب پرسپولیس به تصمیمات غیرفوتبالی AFC در زمین

  • کد خبر : 43769
  • 13 مهر 1399 - 9:00
جواب پرسپولیس به تصمیمات غیرفوتبالی AFC در زمین
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس بیان‌کرد: پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی داشت و بازیکنان با غیرت تیم جواب تصمیمات غیرفوتبالی و غیرمنطقی کنفدراسیون فوتبال آسیا را با عملکرد خوبشان در زمین دادند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، فرشاد پیوس، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به موفقیت پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و برتری این تیم برابر النصر عربستان اظهار‌کرد: بازی خوبی را از سرخپوشان شاهد بودیم و به همه هواداران بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم که جانانه جنگیدند و این موفقیت بزرگ را به دست آوردند.

وی تصریح‌کرد: پرسپولیس خیلی خوب و منطقی بازی کرد و نشان داد که غیرت بازیکنان خیلی بیشتر از پول‌های تیم‌های عربی تاثیرگذار است. بازیکنان غیرت گذاشتند تا این نتیجه خوب رقم خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد کادر فنی، ادامه‌داد: نباید از نقش ویژه کادر فنی و در راس آن “یحیی گل‌محمدی” چشم‌پوشی کرد چرا که یکی از دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس در مسابقات اخیر شناخت و آنالیز خوب از حریفان بود.

به گفته پیوس پرسپولیس امروز هم با شناخت کامل برابر النصر به میدان رفت و توانست به خوبی ستاره‌های این تیم را مهار کند. النصر نفرات خوبی در خط حمله داشت که برای یک لحظه غفلت شاید ممکن بود که آن بازیکنان دروازه را تهدید کنند اما با دفاع تیمی خوب و حمله منطقی توانستیم برابر این تیم قدرتمند بازی پایاپایی را ارائه دهیم و این دیدار را هم با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس این را هم اضافه‌کرد که نباید از عملکرد خوب بازیکنی مانند “مهدی عبدی” جوان هم چشم‌پوشی کرد. او به خوبی توانست جای “عیسی آل‌کثیر” را پر کند و در نهایت هم در بازی به این مهمی برای پرسپولیس گلزنی کند. او ظرفیت این را دارد که به ستاره پرسپولیس تبدیل شود.

پیوس در مورد محرومیت “عیسی آل‌کثیر” تنها چند ساعت مانده به مسابقه خاطرنشان‌کرد: این تصمیمات همیشه علیه فوتبال ایران بوده اما بازیکنان باغیرتی که گذاشتند جواب این تصمیمات غیر فوتبالی را در زمین دادند که این موضوع جای تمجید دارد.

لازم به ذکر است، دیدار پرسپولیس و النصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته و در پایان ۱۲۰دقیقه با تساوی یک بر یک همراه بود اما این سرخپوشان بودند که در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی راهی فینال لیگ قهرمانان شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=43769
  • 42 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.