تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

5

موانع لژیونر‌ شدن بانوان فوتبالیست

  • کد خبر : 43632
  • 11 مهر 1399 - 10:17
موانع لژیونر‌ شدن بانوان فوتبالیست
ملی‌پوش فوتبال زنان بیان‌کرد: برای لژیونر شدن اشخاص قابل اعتمادی نداریم تا به آنان اتکا کنیم. در این موضوع افرادی هستند که تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، سارا ظهرابی‌نیا، ملی‌پوش فوتبال زنان اظهار‌کرد: برای لژیونر شدن اشخاص قابل اعتمادی نداریم تا به آنان اتکا کنیم. در این موضوع افرادی هستند که تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند. این قضیه بیشتر در باشگاه‌ها اتفاق می‌افتد و برخی به بازیکنان فقط وعده می‌دهند اما کاری انجام نمی‌دهند.

وی تصریح‌کرد: باشگاه‌های بزرگی چون ذوب‌آهن و سپاهان، امتیاز مثبتی برای بازیکنان خود گذاشتند و به آنان اعلام کردند که اگر لژیونر شوید همه کارهای مربوط به این موضوع را باشگاه انجام می‌دهد و حتی یک درصدی هم به قرارداد بازیکن اضافه می‌کند.

به گفت ملی‌پوش فوتبال زنان اینکه بازیکنی خودش برای لژیونر شدن اقدام کند، درست نیست و اینگونه ارزش ندارد. خیلی‌ها می‌گویند که ما شما را از ایران رد می‌کنیم و بعد مبلغ هنگفتی از بازیکن دریافت می‌کنند و پس از آن می‌گویند که نتوانستیم کاری انجام دهیم و آن بازیکن را دست به سر می‌کنند.

ظهرابی‌نیا افزود: بازیکنان باید تصمیم بگیرند که از چه طریقی از ایران بروند و در تیم‌های خارجی لژیونر شوند. رفتن مهم نیست بلکه شیوه رفتن اهمیت دارد. خیلی از بازیکنان از ایران رفتند و به مشکل برخوردند. بازیکنی چون گلنوش خسروی از طرف ذوب آهن حمایت شد و به ترکیه رفت.

وی با اشاره به پیشنهاد خوب مالی در سال گذشته، گفت: به تورنمنتی در هند دعوت شدم اما چون این پیشنهاد در زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر بود، می‌دانستم که تیم هیات فوتبال البرز رضایت نمی‌دهد تا به هند بروم و برای آنان بازی کنم. به همین دلیل موضوع را با آنان مطرح نکردم.

ملی‌پوش فوتبال زنان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال می‌تواند نقش مهمی در لژیونر شدن بازیکنان داشته باشد، توضیح‌داد: مسئولان فدراسیون باید فیلم بازی‌ها را در اختیار بازیکنان قرار دهند و از آنان حمایت کنند. فدراسیون فوتبال باید حداقل با تیم‌های آسیایی رایزنی و بازیکنان را به آنان معرفی کند. از این مسایل که بگذریم برخی از بازیکنان چشم بسته با باشگاه‌ها قرارداد می‌بندند و این امر سبب می‌شود تا به بازیکنان اجازه ندهند تا لژیونر شوند؛

ظهرابی‌نیا خاطرنشان‌کرد: متاسفانه باشگاه‌ها به فکر منافع خود هستند اما ذوب آهن در صورت لژیونر شدن بازیکن، درصدی را به قرارداد آن فوتبالیست اضافه می‌کند و بازیکن با تمام وجود و با انگیزه بازی خواهد کرد؛ در این فصل با ذوب آهن قرارداد بستم،  ذوب آهن باشگاه بزرگ و معتبری است و مسوولان منصفی دارد و آنان در لژیونر شدنم کمک خواهند کرد و البته هنوز پیشنهادی به من نشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=43632
  • 43 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.