تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

5

رویای کودکی ام، قهرمانی المپیک بود

  • کد خبر : 43446
  • 08 مهر 1399 - 13:16
رویای کودکی ام، قهرمانی المپیک بود
دارنده مدال‌های برنز بزرگسالان و امیدهای جهان بیان‌کرد: شرایط بدنی خوبی برای حضور در لیگ دارم؛آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال طلای المپیک است، من هم از همان دوران کودکی رویایم قهرمانی المپیک بود.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، یونس امامی، دارنده مدال‌های برنز بزرگسالان و امیدهای جهان در خصوص وضعیت بدنی خود در استانه حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد، اظهار‌کرد: در چند ماه گذشته که مسابقات و تمرینات به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، من هم مانند دیگر کشتی گیران سعی کردم بصورت انفرادی تمریناتم را ادامه بدهم تا آمادگی بدنی‌ام را از دست ندهم.

وی تصریح‌کرد: البته در ماه‌های ابتدایی شیوع کرونا تمامی باشگاه‌های کشتی تعطیل شدند اما در یکی دو ماه گذشته برخی باشگاه‌ها با رعایت موارد بهداشتی فعالیت نسبی داشتند و من نیز سعی کردم در باشگاه تمرین کنم. به علت ترس از ابتلا به کرونا نمی‌توانستم به هر کشتی گیری برای تمرین کردن اعتماد کنم، به همین دلیل خیلی از اوقات حریف تمرینی نداشتم.

به گفته دارنده مدال‌های برنز بزرگسالان و امیدهای جهان به هر حال شرایط تمرین انفرادی با حضور در اردوهای تیم ملی تفاوت زیادی دارد، امیدوارم با بهبود شرایط شاهد برگزاری اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات باشیم؛ شرایط بدنی خوبی برای حضور در لیگ دارم.

امامی افزود: بیش از یک هفته است که در اردوی تیم استقلال حضور داریم و تمریناتمان را به صورت قرنطینه دنبال می‌کنیم تا روز پنج شنبه در لیگ حاضر شویم. خوشبختانه کادر فنی خوب و باتجربه‌ای داریم که خودشان سال‌ها افتخارآفرینی کرده‌اند، امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را در لیگ کشتی رقم بزنیم.

وی درباره انگیزه بالای خود و اهدافش در تیم ملی کشتی آزاد نیز توضیح‌داد: امسال، سال قبل از المپیک است و امیدوارم مسابقات جهانی برگزار شود. سعی می‌کنم ابتدا به دوبنده تیم ملی در این رقابت‌ها برسم و بعد بهترین نتیجه را در جهانی امسال با کسب خوشرنگ‌ترین مدال کسب کنم. هدف اصلی من المپیک توکیو است و انگیزه بالایی دارم تا با رسیدن به دوبنده تیم ملی نمایش خوبی را داشته باشم.

امامی در پایان خاطرنشان‌کرد: آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال طلای المپیک است، من هم از همان دوران کودکی رویایم قهرمانی المپیک بود، تمام توانم را به کار می‌گیرم و با همه وجود تلاش می‌کنم تا سال آینده به رویای کودکی‌ام برسم و قهرمان المپیک شوم. ازهمه مردم عزیزمان می‌خواهم برای موفقیت کشتی گیران در رویدادهای جهانی و المپیک دعا کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=43446
  • 58 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.