تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی فولادی‌ها در معرض ورشکستگی فشارخون بالا قاتل خاموش ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه

1

بازیکنانم برای پیروزی از جانشان مایه گذاشتند

  • کد خبر : 43303
  • 06 مهر 1399 - 23:04
بازیکنانم برای پیروزی از جانشان مایه گذاشتند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان‌کرد: همه بازیکنانم از ابتدای مسابقه برای پیروزی به زمین رفته بودند و برای رسیدن به این هدف از جانشان مایه گذاشتند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر السد قطر که با برتری یک بر صفر سرخپوشان همراه بود، اظهار‌کرد: خیلی خوشحالم که توانستیم در یک بازی سخت، السد را شکست دهیم. می‌توانم بگویم که لیاقت این برد را داشتیم. ما با مشکلات زیادی وارد این مسابقات شدیم با این وجود بازی خوبی را انجام دادیم.

وی تصریح‌کرد: السد بازیکنان خوبی در خط حمله داشت و توانستیم به خوبی مهره‌های هجومی این تیم را با دفاع تیمی خوب و عملکرد خوب بازیکنان مهار کنیم. این برد را به همه هواداران خوب‌مان که به راه‌های مختلف انرژی مثبتی به ما دادند، تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه‌داد: از بازیکنان خوب تیم هم باید تشکر کنم که باعث افتخار همه ما و ایرانی‌ها شدند و به خاطر نام پرسپولیس از جانشان مایه گذاشتند. آنها با تمام وجودشان بازی کردند و با فداکاری توانستند این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند. این برد را به بازیکنانم تبریک می‌گویم که این حس غرور انگیز و خوب را به ما هدیه دادند. آنها شایسته بهترین‌ها هستند. امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعد هم همین‌گونه خوشحال باشیم. ما با تمام مشکلات این راه را آغاز کردیم و امیدوارم تا پایان هم به همین مسیر ادامه دهیم.

گل‌محمدی در رابطه با حضور تیمش در فینال نیز توضیح‌داد: تاکنون راه سختی را طی کرده‌ایم. هنگامی که ما به قطر آمدیم تیم آخر گروه‌مان بودیم اما توانستیم سه پیروزی ارزشمند کسب و به عنوان تیم اول صعود کنیم. هدف بعدی بازی امروزمان بود که توانستیم از این مرحله هم بگذریم. دو مرحله سخت دیگر در پیش داریم. اگر این مسابقات در حضور هواداران‌مان بود برای ما آسان‌تر بود و با انرژی بیشتری بازی می‌کردیم و با زحمت کمتری حریفان را می‌بردیم.

وی این را هم گفت که خوشحالیم تا این مرحله آمدیم. خیلی از بازیکنانم با مصدومیت و خستگی مفرط بازی کردند. توانستیم یکی یکی مشکلات را پشت سر بگذاریم؛ باید تمرکزمان را روی مسابقه بعدی بگذاریم چرا که تیمی که تا این مرحله بالا آمده قطعا تیم خوبی خواهد بود. هنوز کار ما تمام نشده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد سه تعویض همزمانش که پس از آن تیمش به گل رسید، یادآور‌شد: بازیکنانم خیلی خسته هستند و اینکه تا آخرین دقایق بازی تلاش می‌کنند و انگیزه دارند، به‌خاطر وجود هوادارانمان، خانواده و غیرت زیاد آنها است. از تک تک آنها ممنونم و خودم خیلی اوقات خجالت می‌کشم که در صورت بازیکنان نگاه کنم. در این شرایط این بازیکنان را به زمین فرستادیم و انصافا عملکرد آنها هم خوب بود. فکر می‌کنم این انرژی تازه‌ای که به تیم دادم یکی از عواملی بود که توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم.

گل‌محمدی در خصوص با عملکرد خوبی عیسی آل کثیر خاطرنشان‌کرد: همه بازیکنان ما به‌دنبال برد بودند. او دو موقعیت گل را به تیر دروازه حریف زد و این انگیزه او را بیشتر کرد تا گل بزند. فکر می‌کنم این حق او بود که در این مسابقه یک گل به ثمر برساند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=43303
  • 27 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.