تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

4

ضرورت تقویت پرسپولیس در خط حمله

  • کد خبر : 42975
  • 02 مهر 1399 - 11:05
ضرورت تقویت پرسپولیس در خط حمله
کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس بیان‌کرد: پرسپولیس باید در خط حمله تقویت شود چرا که قدرت ضربه زدن به تیم‌ها را به اندازه کافی ندارد. در فوتبال اگر نتوانید گل بزنید به طور حتم از تیم حریف گل دریافت می‌کنید.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، حمید درخشان، کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شکست پرسپولیس برابر الدحیل قطر، اظهار‌کرد: نسبت به ۲ دیدار گذشته پرسپولیس در این بازی نیز عملکرد خوبی داشت اما در یک اشتباه و غافلگیری گل خورد و نتوانست آن را جبران کند، پرسپولیس باید در خط جلو تقویت شود چرا که قدرت ضربه زدن به تیم‌ها را به اندازه کافی ندارد. در فوتبال اگر نتوانید گل بزنید به طور حتم از تیم حریف گل دریافت می‌کنید.

وی در مورد بخشش “مهدی بن‌عطیه”، مدافع تیم الدحیل که ۲ ساعت مانده به شروع بازی محرومیتش بخشیده شد، تصریح‌کرد: این اتفاقات در گذشته نیز بوده و در آینده نیز وجود خواهد داشت. نمی‌توانیم جلوی این موضوع را بگیریم مگر اینکه در AFC یک کرسی داشته باشیم؛ تا وقتی که ایران نماینده‌ای در کنفدراسیون فوتبال آسیا نداشته باشد این اتفاقات رخ می‌دهد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار بعدی سرخپوشان مقابل الشارجه امارات توضیح‌داد: پرسپولیس توانایی بالایی دارد و به طور حتم با تکیه بر هوش بازیکنان و نقاط قوت خود می‌تواند الشارجه را از پیش‌رو بردارد. اصلا نباید به پیروزی پرگل الشارجه در مقابل التعاون نگاه کنیم زیرا پرسپولیس شرایط متفاوتی داشته و به طور حتم می‌تواند از پس این تیم اماراتی بربیاید.

درخشان در پایان به ذکر توضیح در خصوص این نکته هم پرداخت و خاطرنشان‌کرد که سرخپوشان نباید برای مساوی به میدان بروند. اگر تیمی برای مساوی گرفتن به مصاف حریف برود به طور حتم در آخر شکست می‌خورد. بازیکنان باید در این دیدار حساس به وظایفی که مربی به آن‌ها داده عمل کنند تا بتوانند از گروه صعود کنند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الشارجه امارات پنجشنبه سوم مهرماه برگزار می‌شود. سرخپوشان برای صعود از گروه باید این تیم اماراتی را شکست دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42975
  • 25 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.