تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

7

راه اندازی نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان

  • کد خبر : 42594
  • 28 شهریور 1399 - 9:26
راه اندازی نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان
مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان‌‌کرد: اقدامات برای راه اندازی نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان آغاز شده و بزودی به نتیجه می رسد.

به گزارش سرویس سلامت افق تهران، حسین وطن پور، مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار‌کرد: حضور در نمایشگاه های معتبر، همکاری با شرکت های معتبر در کشورهای اسلامی و منطقه، بهره گیری از توان سفارتخانه های کشور برای معرفی محصولات، راه اندازی نمایشگاه های دائمی در برخی از کشورها و راه اندازی شتاب دهنده های محصولات از جمله اقدامات برای توسعه صادرات این محصولات است.

وی تصریح‌کرد:‌ شتاب دهنده محصولات اخیرا راه اندازی شده است. این کار، کمک بیشتری به افزایش صادرات خواهد کرد و این موضوع قطعا شتاب بیشتر صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان را به همراه خواهد داشت.

به گفته مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تلاش هستم تا زمینه همکاری شرکت های معتبر در کشورهای اسلامی و همسایه با شرکت های دانش بنیان داخلی فراهم شود. با این اتصال، زمینه همکاری های مشترک فراهم شده و در نتیجه امکان افزایش صادرات محصولات شرکت های دانش بنیان میسر خواهد شد.

وطن پور با اشاره به پیگیری برای راه اندازی نمایشگاه های دائمی در برخی از کشورها، گفت: اقدامات برای راه اندازی نمایشگاه های دائمی محصولات دانش بنیان آغاز شده و بزودی به نتیجه می رسد؛ کتابچه های دستاوردهای شرکت های فعال منتشر شد و در اختیار سفارت خانه های ایران و روابط بین المللی وزارت بهداشت قرار گرفت تا زمینه معرفی بهتر این مجموعه ها در سایر کشورها فراهم شود.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه توضیح‌داد: محققان به دانش تولید محصولات، تجهیزات و ملزومات تشخیصی، پیشگیری و درمان کرونا دست یافتند. این دستاورد بزرگ سبب شده تا بخش عمده ای از نیازهای کشور به این محصولات در داخل توسط شرکت های دانش بنیان تامین شود که افتخاری برای کشور است.

وطن پور در پایان خاطرنشان‌کرد: موضوعی که در کنار دستیابی به دانش این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، تولید انبوه این محصولات است. در این در زمینه به حمایت بانک مرکزی و همراهی و همکاری مجموعه هایی مانند گمرک و بانک ها نیاز داریم؛ به دلیل محدودیت های اقتصادی و مشکلات تحریم انتظار داریم این مجموعه همراهی و همکاری های بهتری با این مرکز داشته باشد تا روند افزایش تولید در سال جهش تولید را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42594
  • 66 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.