تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

3

اعتراض مربیان به داوران

  • کد خبر : 42276
  • 23 شهریور 1399 - 10:58
اعتراض مربیان به داوران
سرمربی تیم گروه بهمن بیان‌کرد: همواره مربیان به داوران اعتراض می‌کنند و اگر پیروز شوند، می‌گویند خودمان بردیم و اگر ببازند عنوان می‌کنند که داوری بد بود.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، نازی طائرپور، سرمربی تیم گروه بهمن اظهار‌کرد: فدراسیون بسکتبال برای تضمین سلامت بازیکنان در نظر دارد تا لیگ برتر را به صورت متمرکز برگزار کند. زیرا اگر لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود، کنترل بیماری سخت خواهد بود. برای برگزاری لیگ، فدراسیون باید شهرهایی را انتخاب کند که امکانات بیشتری داشته باشند.

وی تصریح‌کرد: کرونا مساله مهمی است و همه تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تست کرونا بدهند؛ تاکنون چنین مساله‌ای را تجربه نکردیم و باید منتظر باشیم تا ببینیم فدراسیون چگونه می‌خواهد مسابقات لیگ برتر را برپا کند؛ ترکیب سابق در فصل جدید از لیگ برتر شرکت می کنیم، “نگین رسولی‌پور”، از تیم جدا شد و به جای او بازیکن دیگری را جذب کردیم.

سرمربی تیم گروه بهمن در پاسخ به این پرسش که قانون تعیین تعداد جذب ملی‌پوشان برای تیم‌های باشگاهی مناسبت است یا خیر، توضیح‌داد: بیشتر بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شدند و در یک تیم بازی نمی‌کنند. هر تیمی ۲ یا نهایت ۴ ملی پوش را جذب کرده اما  بازیکنان حق انتخاب دارند. آنان در تیمی بازی می‌کنند که آرامش بیشتری داشته باشند. برخی از بازیکنان خود باید خرج تیم را بدهند و این موضوع برای خیلی از آنان مقدور نیست.

طائرپور درباره نقاط ضعف و قوت لیگ برتر فصل گذشته یادآور‌شد: پارسال گروه بهمن تنها تیم تهرانی بود و هفت سفر به شهرستان‌های مختلف برای انجام بازی‌ها داشتیم. به همین دلیل هزینه‌ها بالا رفت و دچار مشکل شدیم. امسال به ما اعلام کردند که گروه‌ها را تقسیم می‌کنند و اگر این اتفاق بیفتد شرایط بهتر می‌شود. زیرا مسافت طولانی است و بازیکنان خیلی اذیت می‌شوند.

وی در خصوص وضعیت داوری نیز گفت: همواره مربیان به داوران اعتراض می‌کنند و اگر پیروز شوند، می‌گویند خودمان بردیم و اگر ببازند عنوان می‌کنند که داوری بد بود.  در کل نسبت به قضاوت داوران در فصل گذشته راضی بودیم و داوران به روزتر شده بودند. هر کاری یک ضعف‌ها و حسن‌هایی دارد و مقداری باید صبور باشیم تا روز به روز بهتر شویم.

طائرپور در پایان با اشاره به اینکه با همه بازیکنان تسویه حساب کردیم، خاطرنشان‌کرد: تنها دستمزد سه بازیکن باقی مانده که آن را پرداخت می‌کنیم زیرا قراردادهای ما تا پایان شهریور است و هنوز فرصت داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42276
  • 26 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.