تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

5

ورود مدیران فوتبالی برای حل مشکلات

  • کد خبر : 42089
  • 21 شهریور 1399 - 11:01
ورود مدیران فوتبالی برای حل مشکلات
پیشکسوت باشگاه استقلال تهران بیان‌کرد: امیدوارم مدیران فوتبالی ورود کنند و مشکلات برطرف شود.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در خصوص شرایط اعزام تیم استقلال به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ارائه توضیح پرداخت و اظهار‌کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا تیم استقلال شرایط نسبتا خوبی در آسیا داشت و ۲ بازی حذفی را با اقتدار پشت سرگذاشت  و در مرحله گروهی حاضر شد؛ هر چند که آن تیم در آن دوران نیز نقاط ضعفی در خط دفاعی داشت اما با خروج بازیکنانی مانند علی کریمی و محمد دانشگر که هنوز تمدید قرارداد نکردند آبی‌پوشان کار راحتی پیش روی خود ندارند.

وی در ادامه با اشاره به حواشی چند هفته اخیر استقلال تصریح‌کرد: این حواشی هیچگاه به سود یک تیم نیست بلکه آن را در مسیر ناکامی قرار خواهد داد. چرا تیمی که باید در لیگ قهرمانان شرکت کند تقویت و تکمیل  نشد؛ چگونه قرار است با یک تیم نصف و نیمه با تیم‌های مجهز عربی مسابقه بدهیم. مدیران باشگاه چه تفکری دارند. بدون ۲ بازیکن کلیدی تیم مشکلات استقلال ۲ چندان خواهد شد.

ملی‌پوش سال های دور فوتبال ایران در ادامه گذری بر قرارداد بازیکنان و مبالغ درخواستی آنها زد و گفت: تنها برای استقلال یا پرسپولیس نیست که این مبالغ درخواست می شود بلکه در بیشتر تیم‌ها بازیکنان بیشتر از ارزش خود از باشگاه طلب خواهند کرد؛ به نظرم این ریخت و پاش‌ها به تفکر مدیریت برخواهد گشت. هر مدیری که کاربلد فوتبال باشد بدون شک این قضیه را جمع خواهد کرد اما متاسفانه برخی از مدیران هیچ سررشته‌ای از فوتبال ندارند.

چند دهه ناکامی ایران در فوتبال ملی و باشگاهی در سطح آسیا از دیگر موضوعات مورد بحث وی بود ولی ورمزیار در پایان خاطرنشان‌کرد: ما از ناکامی در سطح قاره سخن به میان می‌آوریم اما توجهی به مشکلات داخلی فوتبال ایران نداریم تا زمانی که این مشکلات حل نشود انتظار قهرمانی از تیم‌ها سخت و غیر قابل انتظار است. امیدوارم مدیران فوتبالی ورود کنند و این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42089
  • 28 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.