تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت کبد چرب شایع ترین علت پیوند کبد در ایران خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال پایان مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی استقرار گروه‌های پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

8

تلاش برای حفظ آرامش تیم

  • کد خبر : 42029
  • 20 شهریور 1399 - 11:51
تلاش برای حفظ آرامش تیم
سرمربی اسبق سرخ پوشان بیان‌کرد: همه باید تلاش کنند تا آرامش تیم حفظ شود نه اینکه از داخل خود باشگاه برای تیم حاشیه ایجاد شود و پرسپولیس ضربه بخورد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، حمید درخشان، سرمربی اسبق سرخپوشان با اشاره به تهدید یحیی گل‌محمدی مبنی بر رفتن از پرسپولیس پس از اتمام مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ارائه دیدگاه های و نظرات خود پرداخت و اظهار‌کرد: امیدوارم که این اتفاق رخ ندهد. یحیی خودش تیم خوبی را بسته و امیدوارم بماند و به کارش در پرسپولیس ادامه بدهد چرا که حیف است نوار موفقیت‌های پرسپولیس پاره شود.

وی تصریح‌کرد: وظیفه مدیریت باشگاه است که خواسته های سرمربی را برآورده کند تا تیم با تدارک خوبی به لیگ قهرمانان برود. همه باید تلاش کنند تا آرامش تیم حفظ شود نه اینکه از داخل خود باشگاه برای تیم حاشیه ایجاد شود و پرسپولیس ضربه بخورد.

سرمربی اسبق سرخپوشان گفت: امیدوارم نفرات جدید هر چه زودتر با سایر بازیکنان به هماهنگی برسند و شروع یک فصل خوب با موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا رقم بخورد، در لیگ قهرمانان تمام تیم‌ها بازیکنان خوبی خریدند تا بتوانند در این مسابقات موفق ظاهر شوند اما بازیکنان ایرانی بارها نشان دادند که می‌توانند مقابل این تیم‌ها هم موفق ظاهر شوند. به هر حال من به این پرسپولیس خوشبین هستم.

درخشان در خصوص جدایی مهدی ترابی و علی علیپور از پرسپولیس، افزود: این به تصمیم بازیکنان بستگی داشت و نمی‌توان کسی را به زور در تیمی حفظ کرد. فقط امیدوارم که نفرات اضافه شده بتوانند به خوبی جای خالی آنها را پر کنند.

پیشکسوت سرخپوشان در مورد ۷ بازیکنی که به پرسپولیس پیوستند، یاد آورشد: بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمدند و فکر نمی‌کنم که تیم به مشکل بخورد. بازیکنان باید بدانند که با حضور در پرسپولیس مسوولیت بزرگی به گردن آنها است و خوب با شرایط کنار بیایند تا برای تیم مفید باشند. پرسپولیس تیم بزرگی است و امیدوارم بتوانند بازیکنان موفق ظاهر شوند.

در پایان درخشان به ضعف پرسپولیس در جذب یک دروازه‌بان اشاره و خاطرنشان‌کرد: پرسپولیس چند سال با علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا کار کرده و طبیعی است که توقعات از جایگزین او بالا باشد اما نباید فشار روی دروازه بان ها باشد تا آنها تمرکزشان را از دست بدهند. هم رادوشوویچ و هم حامد لک با تجربه هستند و فکر می‌کنم بتوانند موفق ظاهر شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=42029
  • 30 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.