تاریخ : پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر عوامل خطرِ «زوال عقلِ زودرس» ابلاغ بیمه هنرمندان صنایع‌دستی تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس اقدام مدیرعامل سابق استقلال علیه بازیکن جنجالی انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه

7

سال خوب در باشگاه کراپ

  • کد خبر : 41803
  • 17 شهریور 1399 - 12:33
سال خوب در باشگاه کراپ
ملی‌پوش فوتسال ایران بیان‌کرد: چند پیشنهاد داشتم که پس از حضور در باشگاه کراپ و صحبت با مدیر عامل باشگاه بدون هیچ گونه تردیدی قراردادم را امضا کردم و امیدوارم سال خوبی را در باشگاه کراپ تجربه کنم.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، مهدی جاوید، آقای گل لیگ برتر فوتسال در چهار سال اخیر پس از جدایی از تیم مس‌سونگون که در فصل گذشته توانست با شکست گیتی‌پسند اصفهان مقام قهرمانی لیگ را بدست بیاورد، به تیم تازه لیگ برتری شده کراپ الوند پیوست تا چالش جدیدی را در فوتسال ایران تجربه کند.

وی در خصوص دلیل جدایی از تیم فوتبال مس‌سونگون به ارائه توضیح پرداخت و اظهار‌کرد: بعد از پایان فینال لیگ برتر به حامد نجفی، مدیر عامل باشگاه مس‌سونگون این قول رو دادم که سال بعد نیز در خدمت باشگاه مس باشم و حتی جزو اولین نفراتی بودم که قراردادم را با باشگاه تمدید کردم. با این کار حسن نیت خود را به آن‌ها نشان دادم چرا که سال بسیار خوبی را در تبریز گذرانده بودم، اما متاسفانه باشگاه مس به قراردادی که بسته بودیم احترام نگذاشت و مدیران رده بالای این باشگاه تحت تاثیر فضای رسانه‌ای که چند نفر از آقایان به ظاهر دلسوز فوتسال ایجاد کرده بودند، قرار گرفتند و اتفاقاتی افتاد که این افراد به دنبالش بودند.

وی تصریح‌کرد: به هر حال چیزی که مشخص است این است که تیمی که سه سال پیاپی قهرمان ایران می‌شود،  بازیکناش لایق بهترین قراردادها هستند. به عنوان بازیکنی که چهار دوره اخیر آقای گل مسابقات شدم و نامزد بهترین بازیکن جهان و آسیا بودم که این عناوین مربوط به زمان حال است و نه گذشته، بالاترین قرارداد را با باشگاه مس بسته بودم. حتی حاضرم قراردادم را رسانه‌ای کنم.  آن دسته از آقایان هم که تا الان در مصاحبه‌های مختلف و گوناگون اذعان داشتند که باشگاه مس به صورت نجومی پول خرج می‌کند و ما بی‌پول هستیم،  قرارداد خود را رسانه‌ای کنند. آن وقت قضاوت با اهالی فوتسال باشد تا تشخیص بدهند که چه کسانی نجومی قرارداد بسته‌اند.

در ادامه ملی‌پوش فوتسال ایران به پیشنهاد گیتی‌پسند برای فصل آینده لیگ برتر نیز اشاره و اذعان‌کرد: چندین بار با وحید شمسایی،  سرمربی گیتی‌پسند صحبت کردم و در حین مذاکره با او پیشنهادی از باشگاه کراپ‌ الوند به دستم رسید که پس از صحبت با محسن نخ‌باف، مدیرعامل باشگاه ترجیح دادم که کراپ الوند را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کنم.

جاوید درباره دلایل ‌پیوستن خود به تیم کراپ، خاطرنشان‌کرد: بعد از اینکه قراردادم با باشگاه مس رسمی نشد، چند پیشنهاد داشتم که پس از حضور در باشگاه کراپ و صحبت با مدیر عامل باشگاه بدون هیچ گونه تردیدی قراردادم را امضا کردم و امیدوارم سال خوبی را در باشگاه کراپ تجربه کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=41803
  • 17 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.