تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴ افزایش قیمت مسکن در تهران معرفی جاذبه‌‎های گردشگری تهران در دستور کار شهرداری تهران کمبود ویتامین B۱۲ سبب کاهش اشتها تغییرات اقلیمی بحران جدیدی برای بناهای تاریخی واگن‌های چینی در تهران به زودی مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری صحیح آرد و نان

7

سال خوب در باشگاه کراپ

  • کد خبر : 41803
  • 17 شهریور 1399 - 12:33
سال خوب در باشگاه کراپ
ملی‌پوش فوتسال ایران بیان‌کرد: چند پیشنهاد داشتم که پس از حضور در باشگاه کراپ و صحبت با مدیر عامل باشگاه بدون هیچ گونه تردیدی قراردادم را امضا کردم و امیدوارم سال خوبی را در باشگاه کراپ تجربه کنم.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، مهدی جاوید، آقای گل لیگ برتر فوتسال در چهار سال اخیر پس از جدایی از تیم مس‌سونگون که در فصل گذشته توانست با شکست گیتی‌پسند اصفهان مقام قهرمانی لیگ را بدست بیاورد، به تیم تازه لیگ برتری شده کراپ الوند پیوست تا چالش جدیدی را در فوتسال ایران تجربه کند.

وی در خصوص دلیل جدایی از تیم فوتبال مس‌سونگون به ارائه توضیح پرداخت و اظهار‌کرد: بعد از پایان فینال لیگ برتر به حامد نجفی، مدیر عامل باشگاه مس‌سونگون این قول رو دادم که سال بعد نیز در خدمت باشگاه مس باشم و حتی جزو اولین نفراتی بودم که قراردادم را با باشگاه تمدید کردم. با این کار حسن نیت خود را به آن‌ها نشان دادم چرا که سال بسیار خوبی را در تبریز گذرانده بودم، اما متاسفانه باشگاه مس به قراردادی که بسته بودیم احترام نگذاشت و مدیران رده بالای این باشگاه تحت تاثیر فضای رسانه‌ای که چند نفر از آقایان به ظاهر دلسوز فوتسال ایجاد کرده بودند، قرار گرفتند و اتفاقاتی افتاد که این افراد به دنبالش بودند.

وی تصریح‌کرد: به هر حال چیزی که مشخص است این است که تیمی که سه سال پیاپی قهرمان ایران می‌شود،  بازیکناش لایق بهترین قراردادها هستند. به عنوان بازیکنی که چهار دوره اخیر آقای گل مسابقات شدم و نامزد بهترین بازیکن جهان و آسیا بودم که این عناوین مربوط به زمان حال است و نه گذشته، بالاترین قرارداد را با باشگاه مس بسته بودم. حتی حاضرم قراردادم را رسانه‌ای کنم.  آن دسته از آقایان هم که تا الان در مصاحبه‌های مختلف و گوناگون اذعان داشتند که باشگاه مس به صورت نجومی پول خرج می‌کند و ما بی‌پول هستیم،  قرارداد خود را رسانه‌ای کنند. آن وقت قضاوت با اهالی فوتسال باشد تا تشخیص بدهند که چه کسانی نجومی قرارداد بسته‌اند.

در ادامه ملی‌پوش فوتسال ایران به پیشنهاد گیتی‌پسند برای فصل آینده لیگ برتر نیز اشاره و اذعان‌کرد: چندین بار با وحید شمسایی،  سرمربی گیتی‌پسند صحبت کردم و در حین مذاکره با او پیشنهادی از باشگاه کراپ‌ الوند به دستم رسید که پس از صحبت با محسن نخ‌باف، مدیرعامل باشگاه ترجیح دادم که کراپ الوند را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کنم.

جاوید درباره دلایل ‌پیوستن خود به تیم کراپ، خاطرنشان‌کرد: بعد از اینکه قراردادم با باشگاه مس رسمی نشد، چند پیشنهاد داشتم که پس از حضور در باشگاه کراپ و صحبت با مدیر عامل باشگاه بدون هیچ گونه تردیدی قراردادم را امضا کردم و امیدوارم سال خوبی را در باشگاه کراپ تجربه کنم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=41803
  • 15 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.