تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تعطیلی پایانه قدیم شرق تهران تا پایان پاییز ۱۴۰۳ حضور کم‌رنگ محصولات فولادی ایران در بازارهای جهانی آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب رویکرد جدید ایران در توسعه میادین گازی صنایع و ماشین آلات معدنی مکلف به دریافت شناسه کالا جزئیات وام ودیعه مسکن به مدیران شهرداری رگبار باران و وزش باد شدید در تهران واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی به ۲ شرکت‌ داخلی افزایش حقوق بازنشستگان از ماه جاری افزایش ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم پیش‌بینی سه خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب آغاز قطعی برق فولادسازان در تابستان تلاش‌های شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات مردم توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده به کشور حضور نهادهای فعال محلات در هیأت‌های امنا توقف ساخت و ساز در پارک لاله با ورود شورای شهر عوامل خطرِ «زوال عقلِ زودرس» ابلاغ بیمه هنرمندان صنایع‌دستی تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس اقدام مدیرعامل سابق استقلال علیه بازیکن جنجالی انتقاد از ناهماهنگی ساختار سازمان مشارکت‌های اجتماعی شهرداری با مأموریت‌های محوله جزییات تغییر حق مسکن کارگران احتمال واگذاری تعیین دستمزد به مجلس انگور میوهای مفید برای کاهش وزن انتقاد از انتصابات محفلی در شهرداری در شورای شهر تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه ضرورت بهینه سازی مصرف انرژی در کشور ضرورت تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید تصویب لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین دستمزد راهنمایان گردشگری پتروشیمی‌ها به دنبال تامین خوراک از گاز فلر ضرورت مدیریت مصرف انرژی در صنایع فولادی و معدنی به وسیله هوش مصنوعی کاهش التهاب بازار مسکن با اجرای قانون ساماندهی اجاره‌بها تاثیر سبک زندگی سالم بر افزایش طول عمر امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی نصب سامانه لرزه‌نگار در عمق ۱۰۰ متری در بوستان نهج‌البلاغه

10

اولویت فدراسیون کشتی، حفظ سلامت کشتی گیران

  • کد خبر : 41350
  • 10 شهریور 1399 - 13:13
اولویت فدراسیون کشتی، حفظ سلامت کشتی گیران
سخنگوی فدراسیون کشتی بیان‌کرد: اولویت فدراسیون کشتی در کنار اجرای برنامه های خود، حفظ سلامت کشتی گیران و مربیان است.

به گزارش سرویس ورزش افق تهران، ماهها از جلب نظر مسئولان فدراسیون کشتی برای از سرگیری تمرینات اردوهای تیم ملی با توجه به  شرایط کرونا می گذرد، تلاشی که با برگزاری چندین نشست ویژه علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی با وزیر بهداشت و اعضای ستاد مقابله با کرونا پیگیری شد تا اینکه اصرار و پیگیری فدراسیون کشتی برای برگزاری اردوها به بار نشست و این ستاد، روز سوم شهریور ماه، مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی کشتی را بصورت محدود صادر کرد؛ نکته قابل توجه این است که از زمان صدور این مجوز تا به امروز، هیچ اقدام رسمی و جدی از سوی فدراسیون کشتی برای برگزاری اردوها صورت نگرفته و هنوز مشخص نیست، متولیان فدراسیون که شبانه روز در پس کسب این مجوز بودند، چرا هنوز برای برگزاری اردوها دست به کار نشده اند؟

محمد ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و اظهار‌کرد: ما همواره بر این باور بودیم که اردوهای تیم ملی باید هدفمند باشد و طبیعتا برای این موضوع باید ببینیم تکلیف رقابتهای جهانی پیش رو چه خواهد شد. در کل باید زمانی برای برگزاری اردوهای تیم ملی بطور جدی و رسمی اقدام کنیم که اتحادیه جهانی کشتی، قطعیت رقابتهای جهانی را اعلام کند و زمان قطعی این پیکارها مشخص شود. اولویت فدراسیون کشتی در کنار اجرای برنامه های خود، حفظ سلامت کشتی گیران و مربیان است و ما باید زمانی برای برگزاری اردوهای تیم ملی برنامه ریزی قطعی انجام دهیم که از برگزاری رقابتهای پیش رو از جمله مسابقات جهانی مطمئن باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز در انتظار ابلاغ رسمی مجوز آغاز اردوها از سوی ستاد کرونا هستید یا خیر؟ تصریح‌کرد: این ابلاغیه به زودی به دست ما خواهد رسید، اما هنوز برای برگزاری اردوها به دنبال همان بحث هدفمندی هستیم. در نتیجه همچنان باید منتظر باشیم تا اتحادیه جهانی کشتی زمان دقیق و قطعی رقابتهای جهانی را تعیین و اعلام کند.

این مقام مسئول در پاسخ به این موضوع که آیا با این وضعیت، زمان مفید تا المپیک از دست خواهد رفت، گفت: ما در حال حاضر تمرینات کشتی‌گیران را بطور منظم و دقیق زیر نظر داریم. آزادکاران که زیر نظر کادر فنی با استفاده از اپلیکیشن ویژه ای در حال تمرینات هستند. فرنگی کاران هم با توجه به برنامه هایی که محمد بنا و همکارانش تدوین کردند، ماههاست که به تمرین مشغولند.

وی این را هم اضافه‌کرد که این بدان معنا نیست که اردوهای تیم ملی بطور کلی تعطیل باشد. حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی به زودی نشست ویژه ای را با اعضای کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برگزار خواهد کرد تا برنامه برگزاری اردوها تدوین و آماده اجرا شود تا به محض قطعیت رقابتهای جهانی، اردوها را استارت بزنیم؛ فدراسیون کشتی با توجه به اهمیت بازیهای المپیک سال آینده، برنامه های ویژه و مدون خود را در دستور کار دارد و این برنامه ها بزودی با توجه به پروتکل های بهداشتی آغاز می شود.

امامی در پایان خاطرنشان‌کرد: پیش از آن باید زمان رویدادهای پیش رو مشخص شود تا ما بتوانیم اردوها را بصورت هدفمند و برنامه ریزی شده برپا کنیم. فعلا که به دلیل ایام سوگواری ماه محرم و تعطیلی چند روز اخیر، برنامه ها به تعویق افتاد اما مطمئنا بزودی با دریافت ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا می توانیم در خصوص برگزاری اردوها وارد عمل شویم؛ هر چند مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی صادر شده، اما همچنان در انتظار آن هستیم تا مجوز فعالیت باشگاه ها در استانهای مختلف هم صادر شود. ضمن اینکه ما در پی آن هستیم تا مجوز آغاز رقابتهای لیگ کشتی هم صادر و این مسابقات هم طبق برنامه اجرایی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=41350
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.