تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن

8

شرکت در آزمون / تجدید نظر مسئولین وزنه برداری

  • کد خبر : 41334
  • 10 شهریور 1399 - 12:02
شرکت در آزمون / تجدید نظر مسئولین وزنه برداری
دارنده سه مدال برنز بازی های پارالمپیک بیان‌کرد: حاضرم دوباره در این آزمون شرکت کنم، امیدوارم که مسئولان در تصمیم خود تجدید نظر کنند و فرصت دوباره ای به من بدهند.

به گزارش سرویس ورزش افق تهران، علی صادق زاده، دارنده سه مدال برنز بازی های پارالمپیک اظهارکرد: نزدیک به ۱۴ سال است که در ورزش شهرداری تهران مشغول به کار هستم که مدت سه سال است که مدیریت مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان حضرت ابوالفضل منطقه ۱۵ را بر عهده دارم. چند روز پیش بدون اینکه اطلاعی به من بدهند گفتند قرار است در آزمونی شرکت کنم که وقتی در جریان سوالات قرار گرفتم کلیه سوالات غیرورزشی بود و من نتوانستم به درستی به آنها پاسخ بدهم و همین مساله سبب شد تا من را از مدیریت مجموعه کنار بگذارند.

وی تصریح‌کرد: در طی چند سال گذشته افتخارات زیادی برای ورزش جانبازان و معلولان کسب کردم و دارای سه مدال برنز پارالمپیک و عناوین مختلف جهانی و آسیایی هستم. حال اینکه با پرسیدن چند سوال غیر مرتبط بخواهند من را از مدیریت مجموعه ورزشی حضرت ابوالفضل کنار بگذارند واقعا کار غیر منطقی است و من دلیل آن را نمی دانم؛ زمانی که مدیریت این مجموعه را به عهده گرفتم برای رفاه حالورزشکاران جانباز و معلول خدمات زیادی را در این مجموعه انجام دادم و حتی از جیب خود هزینه کردم تا ورزشکاران معلول بدون هیچ گونه دغدغه و استرسی فعالیت خود را در این مجموعه انجام دهند.

ورزشکار پارالمپیک ادامه‌داد: حال نمی دانم چرا و به چه منظوری ورزش شهرداری من را بیکار کرده است و تنها دلیل این کار را پاسخ ندادن به آزمون بود. اگر دلیل بیکاری من این مساله است، حاضرم دوباره در این آزمون شرکت کنم. درست نیست با چند سوال غیر مرتبط ورزشی بخواهند افتخارات من را زیر سوال ببرند؛ در شرایط بد روحی قرار دارم و از زمانی که شنیدم من را از مدیریت مجموعه ورزشی جانبازان و معلولان منطقه ۱۵ کنار گذاشته اند چند بار قصد خودکشی داشتم. به هر صورت امیدوارم مسئولان در چنین شرایطی وضعیت من را به خوبی درک کنند و فرصت دوباره ای به من بدهند.

صادق زاده در پایان به ارائه توضیح کوتاه از وضعیت تمرینات خود برای عضویت در تیم ملی وزنه برداری پرداخت و خاطرنشان‌کرد: تصریح کرد: با توجه به اینکه در گذشته از ناحیه سینه دچار آسیب دیدگی و به بیماری دیابت مبتلا بودم؛ مدتی بود که تمرینات خود را متوقف کرده بودم تا پس از بهبودی دوباره تمریناتم را شروع کنم. یک سال است که تمرینات خود را بطور جدی آغاز کردم و تصمیم داشتم بعد از پارالمپیک توکیو خود را برای بازی های پاراآسیایی چین آماده کنم. الان نیز در شرایط آمادگی بسیار خوبی قرار دارم اما از زمانی که شنیدم که من را از مدیریت مجموعه ورزشی حضرت ابوالفضل منطقه ۱۵ کنار گذاشتند دچار یاس و ناامیدی شدم و در شرایط بد روحی قرار دارم. امیدوارم که مسئولان در تصمیم خود تجدید نظر کنند و فرصت دوباره ای به من بدهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=41334
  • 20 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.