تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

6

اختلاف پرسپولیس با تیم های دیگر/ برد استقلال در لاتاری پنالتی

  • کد خبر : 41229
  • 08 شهریور 1399 - 10:38
اختلاف پرسپولیس با تیم های دیگر/ برد استقلال در لاتاری پنالتی
مربی پیشین سرخپوشان بیان‌کرد: پرسپولیس اختلاف زیادی با سایر تیم‌ها دارد. ضربات پنالتی هم یک لاتاری است استقلال خوش شانس برنده لاتاری شد. آنها اگر برنده واقعی بودند در وقت‌های معمول، بازی را می‌بردند.

به گزارش سرویس ورزش افق تهران، سرتن چوک، یکی از مربیان با سابقه و نام آشنایی است که در زمان حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم پرسپولیس وی را در امر هدایت سرخپوشان همراهی می‌کرد و دستیار اول برانکو در زمان حضورش در پرسپولیس بود؛ اما پس از آنکه به عنوان مسئول آموزش و استعدادیابی فدراسیون فوتبال کرواسی انتخاب شد، از حضور در پرسپولیس استعفا داد و این تیم را ترک کرد.

این مربی با سابقه به بهانه شهرآورد نود و سوم تهران و شکست پرسپولیس در این بازی، به ارائه دیدگاه های خود پرداخت؛ سرتن چوک در ابتدای صحبت‌هایش در مورد عملکرد سرخپوشان در شهرآورد، اظهار‌کرد: دربی تهران آوازه‌ای جهانی دارد و یک تقابل سنتی در منطقه محسوب می‌شود. برای این دیدار، جایگاه‌ تیم‌ها در جدول و حتی وضع بازیکنان اهمیتی ندارد؛ چرا که دربی تهران از دید من فراتر از یک مسابقه است؛ به طور حتم وقتی این بازی در مرحله‌ای مانند نیمه نهایی جام حذفی برگزار می‌شود، حساسیت آن دو چندان خواهد شد. پس این یک بازی معمولی نیست.

مربی پیشین سرخپوشان ادامه‌داد: حضور بیش از ۸۰ هزار نفر برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه آزادی کمک زیادی به هیجان بازی می‌کرد اما کرونا مشکل بزرگی را خلق کرده و غیبت آن هواداران در چنین دیداری واقعا حس می‌شد؛ هنوز خودم را عضوی از خانواده پرسپولیس می‌دانم و با وجود آنکه حدود ۲ سال است از پرسپولیس رفته ام اما هنوز بشدت پیگیر مسابقات این تیم هستم. دربی را هم به صورت آنلاین تماشا کردم.

چوک اشاره ای هم به عملکرد پرسپولیس در این دیدار کردو افزود: پرسپولیس خیلی از تیم حریف بهتر بود و اگر موقعیت‌هایش به گل تبدیل می‌شد الان هواداران این تیم بودند که خوشحالی می‌کردند؛ پرسپولیس هنوز بهترین تیم ایران است و اختلاف زیادی با سایر تیم‌ها دارد. موضوعی که براحتی قابل دیدن است. پرسپولیس بازی را نباخت و مسابقه مساوی شد. ضربات پنالتی هم یک لاتاری است که کاملاً شانس در آن دخیل است و استقلال خوش شانس بود که توانست در این لاتاری برنده شود. آنها اگر برنده واقعی بودند در وقت‌های معمول، بازی را می‌بردند.

وی موضوع نگران کننده را لیگ قهرمانان آسیا دانست و گفت: بازی‌های پرسپولیس را دنبال می‌کنم و می‌دانم این تیم نیاز به تقویت دارد. در آسیا شرایط کاملاً با لیگ داخلی متفاوت است البته این را هم نباید نادیده بگیریم که پرسپولیس در گروه سختی قرار دارد. فکر نمی‌کنم که دیگر آن نتایج خوب (حضور در نیمه نهایی و فینال) تکرار شود؛ در خصوص چینش پنالتی‌زن‌ها نیز باید بگویم، پنالتی، شانس است. از طرفی خود مربی بهترین حالت روحی روانی و فنی بازیکنانش را می‌داند و او است که بهترین تصمیمی را می‌گیرد.

چوک در پایان خاطرنشان‌کرد: مهم ترین موضوع، کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی بود که تیم به آن رسید و به همین خاطر به بازیکنان و کادر فنی و همچنین هواداران تبریک می‌گویم. البته استقلال هم می‌تواند خوشحال باشد چون تیم بزرگ پرسپولیس را در لاتاری پنالتی برده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=41229
  • 33 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.