تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

6

برگزاری ششمین دوره انتخاب زنان کارآفرین با رأی مردم

  • کد خبر : 41022
  • 04 شهریور 1399 - 15:09
قطار انتخاب زنان کارآفرین برتر با آرای مردمی به ششمین ایستگاه رسید.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، این انتخابات از اسفند سال ۱۳۹۷ با ایجاد سامانه انتخاب برترین کارآفرینان زن بر روی سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده آغاز به کار کرد تا مردم و جوامع محلی با کارکرد این بانوان پرانگیزه و آثار تلاش های آنها آشنا شوند.

 نتیجه این طرح تا کنون در ماههای اردیبهشت، شهریور، دی ۱۳۹۸ ، همچنین فروردین و مرداد ۱۳۹۹ مجموعا معرفی ۱۰۰ بانوی کارآفرین از روستاها و شهرهای کشور بوده و هر دوره ۱۰ بانو از شهرها و ۱۰ بانو از روستاها که بیشترین آراء را کسب کردند مورد تقدیر قرار گرفته اند.

اکنون همزمان با هفته دولت، ششمین دور آغاز و از هموطنان دعوت شده با مطالعه اطلاعات ثبت شده از کارآفرینان بر روی این سامانه و آشنایی با فعالیت آنان، به بهترین ها رای دهند.

 مدت زمان رای دهی در دور پنجم ۲۰ روز از تاریخ ۳ شهریور جاری است.

از آنجا که افراد جدید پس از خروج افراد برگزیده دوره های قبل به فهرست اضافه شده اند، به منظور رعایت عدالت در احتساب آراء (میان کسانی که از دوره های قبل دارای رای هستند و افراد جدیدالورود که فاقد رای هستند) در ۱۰ روز اول، فقط رای دهی به افراد جدید امکان پذیر است و در ۱۰ روز دوم، امکان رای دهی برای تمام اسامی کارآفرینان حاضر در سامانه وجود دارد. پایان رای دهی روز ۲۳ شهریور خواهد بود.

علاقمندان می توانند از میان ۱۱۰ کارآفرین معرفی شده در سامانه حداکثر به ۱۰ نفر رای بدهند.

 نحوه‌ رای دهی

ابتدا وارد سایت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده شوید و روی منوی انتخاب زنان کارآفرین برتر کلیک کنید. توجه داشته باشید که فیلترشکن گوشی خاموش و همچنین سرعت اینترنت بالا باشد، حتما صفحه کلید گوشی انگلیسی باشد.

شما می توانید برای انتخاب و پیدا کردن نام فرد مورد نظر خود روی گزینه “رای می دهم” کلیک کنید و سپس از طریق قسمت جستجو در بالای صفحه اقدام به انتخاب کنید و بعد از باز شدن قسمت اطلاعات شخص مورد نظر، ابتدا کد امنیتی را در کادر مشخص شده وارد کرده، سپس روی گزینه “رای می دهم” کلیک کنید، در این مرحله شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و منتظر دریافت کد اعتبار سنجی شوید.

این مرحله قدری زمان نیاز دارد که باید شکیبا باشید. کد دریافتی را در محل مخصوص وارد کنید و روی گزینه ارسال کلیک کنید، منتظر ثبت رای خود باشید. در ۱۰ روز نخست این دوره فقط می توانید به گزینه های جدید که با رنگ سفید مشخص شده اند، رای دهید. پس از پایان یافتن ده روز اول، رای دهی به تمامی ۱۱۰ نفر امکان پذیر است.

برای شرکت در دور ششم این انتخاب مردمی می توانید وارد لینک vote.women.gov.ir شوید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=41022
  • 101 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.