تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

8

قرارداد ویلموتس را ندیده‌ام

  • کد خبر : 40930
  • 03 شهریور 1399 - 12:31
قرارداد ویلموتس را ندیده‌ام
معاون وزیر ورزش بیان‌کرد: اقدامات ما باید منطبق با قوانین باشد. به عنوان یک مسئول می‌گویم که قرارداد ویلموتس را ندیده‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، ژاله فرامرزیان، معاون وزیر ورزش، امروز (دوشنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت به تشریح اقدامات حوزه معاونت منابع مالی و توسعه پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان پرداخت و اظهار‌کرد: مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش در مورد موضوع ویلموتس صحبت‌های لازم را انجام داده؛ اقدامات ما باید منطبق با قوانین باشد. به عنوان یک مسئول می‌گویم که قرارداد ویلموتس را ندیده‌ام.

وی تصریح‌کرد: وزارت اقتصاد و دارایی ما را ملزم کرده که کلیه قراردادها در سامانه ثبت شود. این از الزامات دولت است ولی واقعیت این است که فدراسیون‌ها مستقل هستند و خودشان برنامه‌ریزی می‌کنند. به آنها کمک می‌کنیم اما برنامه‌ریزی با خود فدراسیون‌ها است. دوستان به اشتباه فکر می‌کنند که دولت باید همه منابع را بدهد و آنها مدیریت کنند.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال مسئول کاری است که انجام داده، افزود: اگر تخلفی صورت بگیرد، باید این رقم جبران شود و خسارت را بپردازند.؛ تاکنون فدراسیون فوتبال درخواست کمک از وزارت ورزش پیرامون پرونده ویلموتس نداشته است. به هیچ وجه پرداخت این رقم توسط وزارت ورزش ممکن نیست؛ در قانون آمده کسی که مسئول ثبت نشدن قرارداد ویلموتس در سامانه بوده، مقصر و مجرم است.

فرامرزیان در خصوص اظهار نظری با این مضمون که “برخی مسئولین فدراسیون‌ها گفته‌اند فقط پنج درصد بودجه را از وزارت ورزش گرفته‌اند و این رقم از سوی کمیته المپیک ۲۵ درصد است”، توضیح‌داد: وزارت ورزش یک دستگاه اجرایی است. تا امروز سازمان برنامه پولی به عنوان فعالیت به وزارت ورزش نداده است و پول به اندازه حقوق و مزایا داده است. ما اعتبارات فعالیتی نمی‌گیریم. رقمی که تا الان پرداخت کرده‌ایم، کمتر از کمیته بوده اما دولت و سازمان برنامه قول داده‌اند بودجه‌ای اختصاص یابد و براساس آن پرداخت صورت بگیرد.

وی درباره استخدام ورزشکاران افزود: تعداد متقاضیان ۱۰۲ یا ۱۰۳ نفر است که مشمول قانون می‌شوند و ۶۸ نفر متقاضی استخدام در سایر دستگاه‌ها هستند. البته من تاکنون هیچ پاسخ مثبتی از سایر دستگاه‌ها برای استخدام ورزشکاران دریافت نکرده‌ام. در واقع دستگاه‌ها از این موضوع استنکاف می‌کنند. البته این به رضایت نداشتن آن دستگاه‌ها از عدم حضور به موقع ورزشکاران دیگر در محل کارشان برمی‌گردد. مکاتباتی با رییس جمهوری و معاون اجرایی داشتیم. اکثر این ورزشکاران نیز به دستگاه‌هایی علاقمند هستند که شرایط بهتری دارد، همچون وزارت امور خارجه و آموزش و پرورش.

فرامرزیان به موضوع پاداش مدال آورا اشاره و خاطرنشان‌کرد: در سال ۹۷ بازی‌های آسیایی را داشتیم و ۸۲ میلیارد تومان پاداش را در مجموع در نظر گرفته بودیم. در آن سال رویدادهای دیگری هم برگزار شد. با توجه به رقم این پاداش‌ها نشد که در سال گذشته بپردازیم و مقرر شد که در سال ۹۹ این کار صورت بگیرد که با همه‌گیری ویروس کرونا مواجه شدیم. به مرور پاداش همه مشمولان را تا پایان امسال پرداخت خواهیم کرد. بودجه را براساس سکه دریافت نمی‌کنیم که با افزایش قیمتش، رقم را بالا ببریم. نمی‌توانیم از منابع مربوط به فعالیت‌های ورزشی کم کنیم و به عنوان پاداش بپردازیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=40930
  • 51 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.