تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

الزام فولادسازان به اختصاص ۵ درصدی تولید به احداث نیروگاه خورشیدی مجلس دوازدهم بنیانگذار مجلس نوین در ایران صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در ابتدای ۲۰۲۴ ضرورت جرکت به سوی توسعه انرژی پاک هیدروژن ضرورت اتصال دوربین‌های ادارات در لایحه حجاب و عفاف به فراجا تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان درخواست شهرداری تهران از دولت برای افزایش نرخ معاینه فنی پیش‌بینی قیمت مسکن در ماه‌های آینده تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر اعتماد به‌ نفس واکنش چمران به حصارکشی بوستان لاله تهران برنامه شهرداری تهران برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی ضرورت اجرای طرح پارک لاله در زمین‌های اطراف تهران اعلام زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات در شورای شهر اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه افزایش ابتلا به آسم در ایرانی‌ها جزئیات برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ممنوعیت حضور بانوان در دیدار پرسپولیس رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا چالش‌های بخش خصوصی فولاد ایران ضرورت رسیدگی به مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی انتقاد چمران از تناقضات در قانون نظام شورایی کشور بیماری‌های کبدی از عوارض کاهش وزن سریع فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیاردی در پتروشیمی اعلام تورم نقطه به نقطه فروردین ماه روند صعودی اجاره در بازار مسکن تغییر فرمول تعیین دستمزد کارگران موافقت مجلس با تخصیص یارانه دارو و شیرخشک صنعت فولاد در معرض ورشکستگی شمش ایرانی یاری‌رسان کشورهای همسایه‌ تعطیلی تمام موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام برنامه دولت برای چگونگی تداوم طرح کالابرگ تا هفته آینده ضرورت تلاش برای حفظ رضایت شهروندان تهران کاهش کودکان کار در پایتخت

8

قرارداد ویلموتس را ندیده‌ام

  • کد خبر : 40930
  • 03 شهریور 1399 - 12:31
قرارداد ویلموتس را ندیده‌ام
معاون وزیر ورزش بیان‌کرد: اقدامات ما باید منطبق با قوانین باشد. به عنوان یک مسئول می‌گویم که قرارداد ویلموتس را ندیده‌ام.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، ژاله فرامرزیان، معاون وزیر ورزش، امروز (دوشنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت به تشریح اقدامات حوزه معاونت منابع مالی و توسعه پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان پرداخت و اظهار‌کرد: مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش در مورد موضوع ویلموتس صحبت‌های لازم را انجام داده؛ اقدامات ما باید منطبق با قوانین باشد. به عنوان یک مسئول می‌گویم که قرارداد ویلموتس را ندیده‌ام.

وی تصریح‌کرد: وزارت اقتصاد و دارایی ما را ملزم کرده که کلیه قراردادها در سامانه ثبت شود. این از الزامات دولت است ولی واقعیت این است که فدراسیون‌ها مستقل هستند و خودشان برنامه‌ریزی می‌کنند. به آنها کمک می‌کنیم اما برنامه‌ریزی با خود فدراسیون‌ها است. دوستان به اشتباه فکر می‌کنند که دولت باید همه منابع را بدهد و آنها مدیریت کنند.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه فدراسیون فوتبال مسئول کاری است که انجام داده، افزود: اگر تخلفی صورت بگیرد، باید این رقم جبران شود و خسارت را بپردازند.؛ تاکنون فدراسیون فوتبال درخواست کمک از وزارت ورزش پیرامون پرونده ویلموتس نداشته است. به هیچ وجه پرداخت این رقم توسط وزارت ورزش ممکن نیست؛ در قانون آمده کسی که مسئول ثبت نشدن قرارداد ویلموتس در سامانه بوده، مقصر و مجرم است.

فرامرزیان در خصوص اظهار نظری با این مضمون که “برخی مسئولین فدراسیون‌ها گفته‌اند فقط پنج درصد بودجه را از وزارت ورزش گرفته‌اند و این رقم از سوی کمیته المپیک ۲۵ درصد است”، توضیح‌داد: وزارت ورزش یک دستگاه اجرایی است. تا امروز سازمان برنامه پولی به عنوان فعالیت به وزارت ورزش نداده است و پول به اندازه حقوق و مزایا داده است. ما اعتبارات فعالیتی نمی‌گیریم. رقمی که تا الان پرداخت کرده‌ایم، کمتر از کمیته بوده اما دولت و سازمان برنامه قول داده‌اند بودجه‌ای اختصاص یابد و براساس آن پرداخت صورت بگیرد.

وی درباره استخدام ورزشکاران افزود: تعداد متقاضیان ۱۰۲ یا ۱۰۳ نفر است که مشمول قانون می‌شوند و ۶۸ نفر متقاضی استخدام در سایر دستگاه‌ها هستند. البته من تاکنون هیچ پاسخ مثبتی از سایر دستگاه‌ها برای استخدام ورزشکاران دریافت نکرده‌ام. در واقع دستگاه‌ها از این موضوع استنکاف می‌کنند. البته این به رضایت نداشتن آن دستگاه‌ها از عدم حضور به موقع ورزشکاران دیگر در محل کارشان برمی‌گردد. مکاتباتی با رییس جمهوری و معاون اجرایی داشتیم. اکثر این ورزشکاران نیز به دستگاه‌هایی علاقمند هستند که شرایط بهتری دارد، همچون وزارت امور خارجه و آموزش و پرورش.

فرامرزیان به موضوع پاداش مدال آورا اشاره و خاطرنشان‌کرد: در سال ۹۷ بازی‌های آسیایی را داشتیم و ۸۲ میلیارد تومان پاداش را در مجموع در نظر گرفته بودیم. در آن سال رویدادهای دیگری هم برگزار شد. با توجه به رقم این پاداش‌ها نشد که در سال گذشته بپردازیم و مقرر شد که در سال ۹۹ این کار صورت بگیرد که با همه‌گیری ویروس کرونا مواجه شدیم. به مرور پاداش همه مشمولان را تا پایان امسال پرداخت خواهیم کرد. بودجه را براساس سکه دریافت نمی‌کنیم که با افزایش قیمتش، رقم را بالا ببریم. نمی‌توانیم از منابع مربوط به فعالیت‌های ورزشی کم کنیم و به عنوان پاداش بپردازیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=40930
  • 36 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.