تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

5

«طارمی» راهی پرتقال شد

  • کد خبر : 40604
  • 30 مرداد 1399 - 16:27
«طارمی» راهی پرتقال شد
در حالی که رسانه‌های پرتغالی از قطعی شدن انتقال «مهدی طارمی» به پورتو خبر می‌دهند، دیگر لژیونر ایرانی در لیست خرید تابستانی تیم فوتبال بشکیتاش ترکیه قرار گرفته است.

به گزارش سرویس ورزش افق تهران، رسانه‌های پرتغالی خبر از انتقال مهدی طارمی، به پورتو در قبال پرداخت مبلغ ۶ میلیون یورو به ریوه‌آ دادند. این موضوع درحالیست که ریوه‌آ رقم ۱۰میلیون یورویی برای فروش طارمی تعیین کرده بود، از میان این مشتری های زیاد این بازیکن ایرانی می توان به تیم فوتبال استون‌ویلا اشاره کرد. طارمی در این فصل از لیگ پرتغال توانست عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته باشد. بازیکن سابق تیم پرسپولیس، برای ریوه‌آ،  ۱۸گل زده و پنج پاس گل به نام خود ثبت کرده است. طارمی با این کارنامه نشان داد می‌تواند در فوتبال اروپا نیز حرف‌های مهمی برای گفتن داشته باشد.

علاوه بر آن رسانه های خبری بشیکتاش ترکیه اعلام کردند که «سامان قدوس»، در فهرست خریدهای تابستانی این باشگاه قرار دارد. پیش از این نیز «سامان قدوس»، هافبک ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه که در فصل گذشته با این تیم به لیگ ۲ فرانسه سقوط کرده بود در گفت و گویی در خصوص پیشنهاد بشیکتاش برای خرید وی اظهار‌کرد: وقتی تیمی مانند بشیکتاش به شما علاقه‌مند باشد به طور حتم خوشحال می‌شوید.

هافبک ایرانی تیم آمیان فرانسه با ابراز خوشحالی از ارائه این پیشنهاد، تصریح‌کرد: من منتظر پیشنهاد رسمی از آن‌ها هستم؛ شاید امسال مجبور شوم در لیگ ۲ بازی کنم اما اگر پیشنهاد جالب و خوبی به من داده شود خوشحال می‌شوم که آمیان را ترک کنم. هر چند که هفته گذشته خبرهایی از علاقمندی تیم فوتبال برنتفورد لندن، برای به خدمت گرفتن این هافبک ایرانی تیم آمیان فرانسه به گوش می‌رسید. تیم فوتبال آمیان فصل گذشته از لیگ یک فرانسه به لیگ دسته دوم سقوط کرد و قدوس نیز علاقه‌ای به حضور در لیگ دسته دوم فرانسه ندارد.

گفتنی است، تیم فوتبال برنتفورد در سال ۲۰۱۹، زمانی که قدوس در تیم اوسترشوند سوئد بازی می‌کرد به دنبال خرید وی بود که این انتقال در آخرین لحظات به دلیل مشکل قرارداد این بازیکن با هوئسکا متوقف شد. تیم فوتبال برنتفورد در لیگ دسته دوم انگلیس موسوم به چمپیون‌شیپ حضور داشته و جزو تیم‌های قدیمی انگلیس محسوب می‌شود. ملی‌پوش فوتبال ایران در فصل گذشته در ۳۵ بازی که برای آمیان انجام داد، توانست پنج گل زده و ۵ پاس گل بدهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=40604
  • 32 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.