تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

5

تبلیغات محیطی شهر برای مقابله با کرونا کافی نیست

  • کد خبر : 39077
  • 10 مرداد 1399 - 15:57
تبلیغات محیطی شهر برای مقابله با کرونا کافی نیست
عضو هیئت رئیسه شورای شهر بیان کرد: این نقد به مدیریت شهری وارد است و باید روی آن دقت و تاکید بیشتری انجام شود که شهرداری نسبت به تبلیغات محیطی بیشتر اقدام کند.

به گزارش سرویس شورای شهر افق تهران، “زهرا نژادبهرام” عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در خصوص کم بودن تبلیغات محیطی مبارزه با کرونا از سوی شهرداری تهران بیان کرد: این موضوع درست است زیرا ترس و وحشتی که در دو ماهه اول شیوع کرونا وجود داشت در حال حاضر بین شهروندان و به شکل عمومی وجود ندارد و شهرداری تهران نیز مستثتنی از این قضیه نیست، زیرا در کنار تمام شهروندان، نهادها و دستگاه ها وجود دارد.

وی اضافه کرد: آگاهی بخشی در زمینه مقابله با کرونا انجام شده و اقدامات خوبی برای تهیه موشن گرافی و پخش آن از سوی مرکز ارتباطات صورت گرفته، شاید تهیه بنر و تابلو به آن شدت در سطح شهر وجود نداشته باشد، اما در فضای مجازی این مسئله وجود دارد، اما این نقد به مدیریت شهری وارد است و باید روی آن دقت و تاکید بیشتری انجام شود که شهرداری نسبت به تبلیغات محیطی بیشتر اقدام کند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران تاکید کرد: تبلیغات محیطی برای سطح شهر تهران کفایت نمی کند این مساله بدون شک گزارش گیری و پیگیری خواهد شد که تبلیغات محیطی و پیغام های کرونایی در صورت کافی نبودن حتما در سطح شهر بیشتر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=39077
  • 76 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.