تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال پس از واگذاری بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس

5

حواشی زیاد مجری معروف را ممنوع الفعالیت کرد

  • کد خبر : 38973
  • 08 مرداد 1399 - 14:37
حواشی زیاد مجری معروف را ممنوع الفعالیت کرد
حواشی مربوط به مجری معروف به قدری زیاد بود که شبکه یک با اعلام موضع رسمی خود از این رفتارِ آقای مجری پوزش طلبید. 

به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، صداوسیما در چند روز اخیر با هجمه های مختلفی در مقابل رفتار مجری “صبح بخیر ایران” روبرو بود،‌ وقتی کرکری‌ها و کل‌کلِ بچه گانه خارج از عرف به فضای آنتن سیمای جمهوری اسلامی نیز وارد می‌شود. عبدالرضا احمدی مجری برنامه “صبح بخیر ایران” که اگرچه سال‌ها سابقه اجرای برنامه زنده و تولیدی در تلویزیون دارد ابتدا سخنان جنجالی پیرامون قهرمانی باشگاه پرسپولیس زد و بلافاصله در ویدئویی عذرخواهی کرد. اما حاشیه‌ها آنقدر زیاد بود که شبکه یک با اعلام موضع رسمی خود از این رفتارِ آقای مجری پوزش طلبید.

 عبدالرضا احمدی با موضعِ بحث برانگیز دیگر خود، به گونه‌ای بر روی آنتن زورکی عذرخواهی کرد که باعث غیبت امروزش در برنامه “صبح بخیر ایران” شد. حالا پس از پیگیری‌های فراوان برکناری یا عدم برکناری آقای مجری، محسن سوهانی مشاور رئیس شبکه یک اعلام کرد که “با توجه به تکرار یک اشتباه در دو روز متوالی، مجری برنامه “صبح بخیر ایران” تغییر پیدا کرد. اولویت شبکه یک سیما رعایت اخلاق حرفه‌ای و احترام به مردم، است.

شاید این برخورد برای اجرای بهتر و جدی گرفتن مجریان تلویزیون که تلویزیون با فضای مجازی متفاوت است و رسانه‌ملی زبان گویای جامعه و تریبون اصلی انقلاب اسلامی است، رسانه ملی نوعی دانشگاه است همان‌ گونه که حضرت امام(ره) فرموده بودند و مقام معظم رهبری، چندین بار در بیاناتشان تحقق این آرمان را از مدیران ارشد سازمان صداوسیما خواستند.

پیش از این نیز کرکری‌ها و اتفاقات حاشیه‌ای در تلویزیون سابقه داشته و ادامه دارد. تلویزیون باید هر چه سریع تر تمهید جدی برای اجرای برنامه‌های زنده بیندیشد، و برخورد خود را از تذکرهای تلویحی فراتر بگذارد تا کمتر شاهدِ این حملات جدی به سازمان صداوسیما را شاهد باشیم و اعتبار رسانه‌ملی با کج‌فهمی‌های برخی زیر سؤال برود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=38973
  • 19 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.