به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، حسین صبوری،مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به هدف ارسال چنین پیامک هایی به مشترکان، بیان کرد: در راستای آگاهی بیشتر مشترکان از شرایط کلی و منطقه ای شبکه تهران به صورت لحظه ای، از ۲۵ تیرماه تلاش می کنیم تا با مشارکت یک شرکت معتبر دانش بنیان، روزانه پیامکهایی هدفمنددر راستای ایجاد آگاهی در مخاطبان از وضعیت لحظه ای مصرف برق در هر منطقه ارسال کنیم.
وی ادامه داد: با این کار تلاش می کنیم با جلب همکاری هرچه بیشتر مشترکان تهرانی، فشار وارد بر شبکه را، کمتر کرده و از بروز خاموشی در تهران و سایر نقاط کشور جلوگیری کنیم، این اقدام به منظور اجرای طرحی با عنوان تجمیع کننده های بار اجرایی شده و برای اولین بار در کشور، طبق تصمیم وزارت نیرو و شرکت توانیر، با فراخوان هایی، مدیریت و کنترل بار در دوران پیک مصرف به خارج از مجموعه صنعت برق و شرکت ها و افراد علاقه مند در این حوزه برون سپاری شده است.
با اعلام صبوری، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با امضای قرارداد با شرکتی دانش بنیان و استفاده از فناوری های پیچیده هوش مصنوعی، پیامک های ارسالی را در ارتباط با میزان مصرف برق ثبت شده در پست های فشار متوسط، طراحی و به منظور جلب توجه مشترکان به اهمیت مشارکت در کنترل پیک، ارسال می کند.
وی تاکید کرد: ۴.۵ میلیون مشترک برق در تهران وجود دارد که بدون تردید مدیریت مصرف این تعداد مشترک بر میزان مصرف کل کشور تاثیر گذار خواهد بود، در شرایط فعلی نیاز است تا مشترکان با صنعت برق مشارکت لازم را انجام دهند تا تمام مشترکان از این نعمت بهره مند شوند.
انتهای پیام/