تاریخ : یکشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۰ : 12 صفر 1443 Sunday, 19 September , 2021

اخبار داغ

مت دیمون در فیلم سینمایی «مرداب» امضای انتصابات جدید توسط رئیس مجلس قول‌های شهرداری برای متناسب‌سازی شهر برای معلولان دعوت سه لژیونر ایرانی لیگ یونان به تیم ملی «دروغ» در نوفل لوشاتو روی صحنه می‌رود انتخاب نعمتی به عنوان عضو کمیته پاراتیراندازی با کمان کولاک قایدی در دیدار با شارجه بورس قیمت سیمان را شکست دستگیری کلاهبردار فروش کالای تقلبی در فضای مجازی واکسیناسیون دانش‌آموزان بین ۱۲تا ۱۸ سال کلاهبرداران به روش اسکیمر دستگیر شدند تمدید مهلت ثبت‌نام تالارداران در طرح تسهیلات کرونایی جزئیات عملیات احداث بوستان ایرانیان در منطقه ۱۹ توصیه‌های طب سنتی برای بالا رفتن غلظت خون بعد تزریق واکسن کرونا تدوین برنامه و سیاست‌ فضای سبز فرصت طلایی برای ریل‌گذاری تعاملات آینده با اعضای سازمان شانگهای متعادل نگه داشتن قیمت بلیت مترو کاهش نسبی قیمت سکه/ نرخ ارز، سکه و طلا در ۲۷شهریور۱۴۰۰ تشریح بومی‌سازی تجهیزات مترو بهبود سرانه‌های مناطق ۲۲ گانه تهران

8

پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط ۱۰ بی آر تی

  • کد خبر : 38354
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط ۱۰ بی آر تی
معاون شهردار منطقه5 بیان کرد: با توجه به اهمیت استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در جلب رضایت شهروندان، پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط 10 بی آر تی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵،گفت: با توجه به اهمیت استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در جلب رضایت شهروندان و همچنین تسهیل در جابجایی مسافران، پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط ۱۰ بی آر تی در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا غفارخانی افزود: این مسیر با مسافتی بالغ بر ۱۳ کلیومتر، در بزرگراه اشرفی اصفهانی و حد فاصل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تا پارک سوارآزادی قرار دارد.

او اظهار داشت : با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته، میزان۴۵ هزار متر مربع حجم خرابی ناشی از موج‌زدگی ، ترک‌های پوست پوست ماری ، و چاله‌های ایجاد شده در این مسیر برآورد شده است که این امر سبب کندی در حرکت و تحمیل هزینه‌های گزاف برای اتوبوس‌های درون شهری می شود.

غفارخانی گفت: از خرداد ماه۱۳۹۹ تاکنون با توزیع یک هزار و۷۰۰ تن آسفالت، بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع از مسیر بهسازی شده است و مرمت مابقی مسیر خط بی آر تی در دستور کار قرار دارد .

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵، به استفاده از تکنولوژی‌های نوین در بهسازی این معبر اشاره کرد و گفت: برای آسفالت این مسیر از قیر پلیمری استفاده شده است که در برابر تغییر شکل و حرکت مقاوم است و چسبندگی بیشتر نسبت به آسفالت معمولی دارد.
غفارخانی ابراز امیدواری کرد که تداوم این حرکت گامی موثر در رسیدن به شهری پایدار و زیست پذیر با استفاده همگانی از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شهروندان باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=38354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی