تاریخ : دوشنبه, ۴ بهمن , ۱۴۰۰ : 21 جماد ثاني 1443 Monday, 24 January , 2022

اخبار داغ

پرسنل بهشت حضرت زهرا (س) تاریخ‌ساز کشور هستند افزایش نسبی قیمت سکه/نرخ ارز، طلا و سکه در ۳ دی ۱۴۰۰ انتصاب مدیرعامل جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار دمنوش‌های گیاهی موثر بر سرماخوردگی تیم ملی فوتسال رده ششم جهان صعود کرد ادامه تصویربرداری سریال «ضد» فیلمبرداری «پیرپسر» به پایان رسید نشانه‌های رایج مشکلات تیروئیدی پایان سریال نقل و انتقالات سردار آزمون توسعه سامانه‌های الکترونیک پلیس/بی‌نظمی ترافیکی موتورسیکلت‌ها در سطح شهر کاهش سرانه مصرف لبنیات با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تصویب حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌ها سبب کاهش کیفیت زندگی مردم شده ساماندهی تخلیه و بارگیری خودروهای باربر ترویج فرهنگ آموزش راهنمایی و رانندگی از رسانه ملی تاثیر جرائم رانندگی سخت بر کاهش تخلفات رانندگی؟ رویکرد دولت سیزدهم پنجره جدیدی در سیاست خارجی ضرورت بازنگری نقاط ترافیکی پایتخت برنامه پلیس برای صنوف مزاحم تهران چیست؟ منابع عمومی قربانی منافع خصوصی شده/ترافیک تهران اسفناک

12

پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط ۱۰ بی آر تی

  • کد خبر : 38354
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط ۱۰ بی آر تی
معاون شهردار منطقه5 بیان کرد: با توجه به اهمیت استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در جلب رضایت شهروندان، پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط 10 بی آر تی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵،گفت: با توجه به اهمیت استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی در جلب رضایت شهروندان و همچنین تسهیل در جابجایی مسافران، پروژه بهسازی و مرمت آسفالت مسیر خط ۱۰ بی آر تی در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا غفارخانی افزود: این مسیر با مسافتی بالغ بر ۱۳ کلیومتر، در بزرگراه اشرفی اصفهانی و حد فاصل دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تا پارک سوارآزادی قرار دارد.

او اظهار داشت : با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته، میزان۴۵ هزار متر مربع حجم خرابی ناشی از موج‌زدگی ، ترک‌های پوست پوست ماری ، و چاله‌های ایجاد شده در این مسیر برآورد شده است که این امر سبب کندی در حرکت و تحمیل هزینه‌های گزاف برای اتوبوس‌های درون شهری می شود.

غفارخانی گفت: از خرداد ماه۱۳۹۹ تاکنون با توزیع یک هزار و۷۰۰ تن آسفالت، بالغ بر ۱۶ هزار متر مربع از مسیر بهسازی شده است و مرمت مابقی مسیر خط بی آر تی در دستور کار قرار دارد .

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵، به استفاده از تکنولوژی‌های نوین در بهسازی این معبر اشاره کرد و گفت: برای آسفالت این مسیر از قیر پلیمری استفاده شده است که در برابر تغییر شکل و حرکت مقاوم است و چسبندگی بیشتر نسبت به آسفالت معمولی دارد.
غفارخانی ابراز امیدواری کرد که تداوم این حرکت گامی موثر در رسیدن به شهری پایدار و زیست پذیر با استفاده همگانی از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شهروندان باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=38354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

بایگانی شمسی