به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص مدیریت روزهای سخت بحران کرونا بیان کرد: پرسنل گمنام سازمان بهشت زهرا(س) در اولین ساعات شیوع بیماری در کشور ضمن تکریم خانواده های داغدار تهرانی به خدمات رسانی با بالاترین درصد رضایتمندی شهروندان پرداختند.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا افزود:اگرچه از روزهای سخت و غیر قابل تصوری عبور کردیم اما توصیه من به شهروندان این است که با پشتکار و اهتمام نکات بهداشتی را رعایت کرده تا روزهای سخت تهران تکرار نشود.
وی تصریح کرد: عدم رعایت شهروندان به معنای هدر رفتن تمام تلاش ها و فداکاریهایی که تا امروز همه در جهت خدمات رسانی و بهبود شرایط تلاش کردند بنابراین توصیه همیشگی ما به شهروندان محترم ؛ پشتیبانی مداوم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورات بهداشتی است.
در شرایطی که تمام جهان حتی کشورهای پیشرفته جهان مانند امریکا و ایتالیا با مشکلات جدی در مدیریت اجساد و عملیات تدفین در کرونا روبرو شده بودند، بهشت زهرای تهران عملکرد مطلوب قابل دفاعی از خود ارایه کرد تا جایی که زالی فرمانده ستاد کرونای تهران از اقدامات این سازمان در زمان بحران کرونا به عنوان حماسه ای ملی و فرا ملی یاد کرده بود.
انتهای پیام/