تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

7

بشار رسن در انتظار آغاز تمرینات پرسپولیس

  • کد خبر : 35509
  • 22 خرداد 1399 - 13:57
بشار رسن در انتظار آغاز تمرینات پرسپولیس
بشار رسن هافبک عراقی پس از مرتفع شدن مشکلات مالی دیروز وارد کشور شد و منتظر شروع تمرینات دوباره این تیم است تا با حضور در آن خود را برای شروع مجدد لیگ آماده کند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، بشار رسن اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم دلم تنگ شده بود و خوشحالم که این‌جا هستم. این تعطیلی و دوری خیلی طولانی شد و الان لحظه‌شماری می‌کنم تا جواب آزمایش‌ها بیاید تا مجوز حضور در تمرین صادر شود و دوباره بچه‌ها را ببینم و با پرسپولیس تمرین کنم؛ فقط حیف که تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند.

وی درباره حضور در باشگاه اضافه کرد: در روزهای گذشته، آقای رسول‌پناه و آقای خبیری هم برای حل مشکل سفرم به ایران و هم مسایل مالی خیلی پیگیر بودند و مرتب در تماس بودند. هر دو مشکل را هم حل کردند که از این بابت از رئیس باشگاه و همچنین آقای پیروانی و آقای خبیری و همکارانشان تشکر می‌کنم.

این بازیکن افزود: از ابتدا قرار بود بعد از بازگشت به تهران در اولین فرصت به باشگاه بیایم. بخشی از مطالبات خودم را دریافت کردم و طبق قرار، بخش دیگری را هم هفته بعد دریافت می‌کنم و مشکلی از این بابت نیست. در این میان فرصتی شد که خود آقای رسول‌پناه را هم ببینم تا بابت پیگیری‌ها و پیگیری کارها و حل مشکل، حضوری تشکر کنم.

رسن همچنین درباره انتشار مصاحبه‌ای از وی مبنی بر این‌که فصل آینده در پرسپولیس نمی‌ماند، اظهار کرد: من هرگز چنین حرفی را در مصاحبه‌هایم نزده‌ام. چه کسی می‌داند که چه می‌شود؟ علاقه‌مند به ادامه حضور در پرسپولیس هستم. من بخشی از بهترین خاطرات زندگی فوتبالی‌ام با پیراهن پرسپولیس و هواداران بود ولی همان‌طور که در این جلسه هم مطرح شد فعلا باید تمام فکر و ذکر خودمان را روی لیگ برتر و بعد هم لیگ قهرمانان بگذاریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=35509
  • 34 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.