تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

7

هزینه سنگین نگهداری پل حافظ

  • کد خبر : 35473
  • 22 خرداد 1399 - 9:52
هزینه سنگین نگهداری پل حافظ
معاون فنی و عمرانی شهردار تهران، بیان کرد: هزینه‌های نگهداری پل حافظ بالاست، در این شرایط بهتر است که آن را تبدیل به پل دائمی کنیم و تبدیل به پل دائمی نیز هزینه‌های زیادی دارد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران، با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده برای جمع آوری پل حافظ ،ضروریات این اقدام را تشریح کرد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اشاره به مطالعات انجام شده برای این اقدام گفت: بر این اساس شورای ترافیک مصوب کرده که حذف این پل مجاز است.

او با تاکید بر اینکه پل حافظ چند مسئله دارد و ایمنی شهر، در مهندسی صحیح است، گفت: این پل با تکنولوژی قدیم ساخته شده است، ضمن اینکه از ابتدا به صورت موقتی ساخته شده بود و در برابر زلزله هم مقاومت لازم را ندارد.

صبوری دیلمی با تاکید بر اینکه هزینه‌های نگهداری پل بالاست، گفت: در این شرایط بهتر است که آن را تبدیل به پل دائمی کنیم و تبدیل به پل دائمی هم هزینه‌های زیادی دارد.

او با بیان اینکه این پل خودرو‌ها را از ترافیک خاص و سنگینی عبور نمی‌دهد، گفت: از آنجاییکه در خیابان طالقانی ترافیک جدی نیست، لذا اگر این پل نباشد، خودرو‌ها فقط ۲۰ ثانیه در تقاطع خیابان طالقانی توقف خواهند داشت.

معاون عمرانی شهردار تهران با بیان اینکه هدف از این اقدام بیشتر ایمنی است، اظهار کرد: اصناف فعال در این خیابان هم به خاطر تاریکی ناراضی هستند و رویکردی که تاکنون وجود داشته نشان از آن است که ما همه چیز را فدای خودرو می‌کنیم.

او در خصوص دو پل دیگر خیابان حافظ که از چهارراه کالج به پایین هستند، اظهار کرد: این دو پل ترافیک مهمی را جابجا می‌کنند و ما به دنبال حذف آن‌ها نیستیم.

صبوری دیلمی در خصوص موضوع شورای شهر تهران نسبت به این تصمیم گفت: شورای شهر در جزئیات وارد نمی‌شود و سیاست گذاری‌ها را انجام می‌دهد. اما هر وقت که بخواهیم پل حافظ را جمع آوری کنیم، هماهنگی‌های لازم را با شورای شهر انجام خواهیم داد.

او در پایان اظهار کرد:کارشناسان ترافیک، پلیس راهور و شورای ترافیک هم نظرشان بر جمع کردن پل است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=35473
  • 53 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.