تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

22

روابط عمومی، حلقه اتصال مدیران شهری با شهروندان

  • کد خبر : 33418
  • 30 اردیبهشت 1399 - 19:23
روابط عمومی، حلقه اتصال مدیران شهری با شهروندان
شهردار منطقه۸ همزمان با هفته ارتباطات، با کارکنان اداره روابط عمومی شهرداری منطقه دیدار کرد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، «مهناز استقامتی» در این دیدار با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی گفت: «امروزه ارتباطات دربردارنده نقشی حیاتی در دوام و بقای سازمان‌هاست و به عنوان ابزاری مشاوره‌ای و مدیریتی، حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه را تکمیل می‌کند.»

استقامتی افزود: «هراندازه ارتباط در روابط عمومى، به طور مفید، مستقر و شکل مؤثرى گسترش یافته باشد، همان اندازه آن سازمان در دستیابى به اهداف خود موفق‌تر خواهد بود.»

شهردار منطقه۸ تکریم ارباب رجوع را یک اصل در روابط عمومی دانست و گفت: «مردم در ابتدای ورود به شهرداری به روابط عمومی مراجعه می‌کنند و برخورد مناسب با آنها باعث رضایتمندی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری می‌شود.»

در پایان این جلسه شهردار منطقه۸ با اهدای لوح تقدیر از فعالیت کارکنان اداره روابط عمومی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=33418
  • 106 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.