تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین رشد ۵۰ درصدی بودجه گردشگری تهران در سال ۱۴۰۳ ۲۵۰۰ اتوبوس جدید در راه پایتخت تغییر نام جدید باشگاه استقلال تعیین داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور

5

بهبود سامانه‌های تهویه مترو

  • کد خبر : 32104
  • 15 اردیبهشت 1399 - 12:41
مدیرعامل مترو از افزایش ظرفیت و بهبود سامانه‌های تهویه خطوط آماده بهره برداری خبر داد.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، علی امام، مدیرعامل شرکت مترو تهران در خصوص وضعیت سامانه‌های تهویه در مترو بیان کرد: افزایش ظرفیت و بهبود سامانه‌های تهویه خطوط آماده بهره برداری با هدف بهبود شرایط و آماده شدن برخی از خطوط برای کاهش سرفاصله حرکت قطارها است.

وی در ادامه بیان کرد: سرفاصله حرکتی خطوط مترو تهران برای مدت زمان ۲ و نیم دقیقه طراحی شده است و با توجه به اینکه کاهش سرفاصله حرکتی قطارها موجب افزایش تعداد آنها در تونل خواهد شد، نیاز است تغییری در چینش یا افزایش ظرفیت سامانه‌های تهویه صورت گیرد تا بتوانیم در زمان کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در خطوط، ایمنی و استاندارد را رعایت کنیم.

امام تصریح کرد: یکی از رویکردهای اصلی ما در این  مقطع برطرف کردن نقایص ایمنی احتمالی خطوط آماده بهره برداری است، به دلیل هزینه بالای نصب و راه اندازی سامانه‌‌های تهویه، برخی مدیران قبلی ترجیح دادند تنها سامانه‌های تهویه در طراحی خطوط قرار دهند و در برخی نقاط از نصب و راه اندازی آن‌ها اجتنباب کنند، اگرچه با توجه به سرفاصله حرکتی قطارها در گذشته احتمال دارد این مسئله برای مدیران وقت قابل توجیه باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=32104
  • 21 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.