تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

12

تبلیغات یا اطلاع رسانی در اخبار کرونایی

  • کد خبر : 28926
  • 07 فروردین 1399 - 17:51
تبلیغات یا اطلاع رسانی در اخبار کرونایی

برخی رسانه ها اخبار مربوط به بیماری کرونا را بر اساس جهت گیری های فکری و سیاسی خود منتشر می‌کنند.  به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، به دنبال شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان رسانه های مختلف با زاویه دید و سیاست خاص خود تلاش می‌کنند اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا را پوشش […]

تبلیغات رسانه ای

برخی رسانه ها اخبار مربوط به بیماری کرونا را بر اساس جهت گیری های فکری و سیاسی خود منتشر می‌کنند.

 به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، به دنبال شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان رسانه های مختلف با زاویه دید و سیاست خاص خود تلاش می‌کنند اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا را پوشش دهند.

برخی رسانه ها به دنبال تبلیغات در اخبار مربوط به کرونا هستند به این معنی که اخبار در خصوص انتشار و‌شیوع بیماری کرونا را بر اساس ارزش های فکری خود منتشر و افکار عمومی را به سمت و سوی سیاسی و جهت گیری های فکری خود هدایت می‌کنند و با رویکرد سلطه بر مخاطبان جریان فکری مورد نظر خود را به مخاطبان غالب می‌کنند.

 در این میان برخی دیگر از رسانه ها نیز درتلاش هستند بدون جهت گیری های سیاسی یا فکری خاص خود تنها به وظیفه اصلی رسانه که اطلاع رسانی نام دارد پرداخته و اخبار را صرفا با هدف آموزش و آگاهی بخشی به عموم مردم منتشر کنند.

 اخباری که شاید در کوتاه مدت خوشایند مخاطب نباشند و‌نتواند مخاطبان زیادی را جلب کند اما در بلندمدت مخاطبان که عموم مردم هستند رسانه ای را می‌پذیرند که صادقانه و بدون جهت گیری خاصی و سلطه بر افکار مخاطبان تنها به وظیفه اطلاع رسانی پرداخته و اخبار واقعی را بدون هیچ کم و‌کاستی یا اغراق و مبالغه ای منتشر می‌کنند.

 در این شرایط تصمیم گیری اصلی بر عهده رسانه ها است که زبان مردم باشند و صادقانه و بدون جهت گیری خاصی اخبار خود را منتشر کرده و در راستای اطلاع رسانی و افزایش آگاهی عموم مردم گام بردارند تا مردم آنها را با عنوان رسانه صادق بپذیرند و یا در شرایط بحرانی مانند شیوع کرونا با انتشار اخبار غیر واقعی سلایق فکری یا سیاسی خود را به مخاطبان منتقل کنند.

 این رسانه ها شاید در مقطع زمانی کوتاه با اقبال عمومی همراه شوند اما با گذشت زمان مردم رسانه صادق و آگاهی بخش را از رسانه های جعلی و جهت دار تشخیص می‌دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=28926
  • 56 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.