تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

6

مربی هایدوک، محرمی را به بارسلونا فرستاد!

  • کد خبر : 27927
  • 15 اسفند 1398 - 16:39

پس از پیروزی ۲-۰ دیناموزاگرب در حساس ترین بازی لیگ کرواسی که با درخشش صادق محرمی همراه بود، رسانه های کروات و همچنین مربیان دو تیم به تمجید از ستاره ایرانی پرداختند. به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، شب گذشته تیم دیناموزاگرب در یکی از حساس ترین بازی های لیگ کرواسی که به دربی این […]

پس از پیروزی ۲-۰ دیناموزاگرب در حساس ترین بازی لیگ کرواسی که با درخشش صادق محرمی همراه بود، رسانه های کروات و همچنین مربیان دو تیم به تمجید از ستاره ایرانی پرداختند.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، شب گذشته تیم دیناموزاگرب در یکی از حساس ترین بازی های لیگ کرواسی که به دربی این کشور نیز معروف است، در مقابل هایدوک اسپلیت به میدان رفت. اختلاف ۱۴ امتیازی بین دو تیم سبب شده بود تا هایدوک نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشته باشد و بازی را هم هجومی آغاز کند اما در نهایت نتیجه ای که رقم خورد، برخلاف چیزی بود که میزبان سفیدپوش و هوادارانش آن را پیش بینی می‌کردند.
در این بازی صادق محرمی مدافع سابق تیم پرسپولیس هم در ترکیب اصلی حضور داشت و در سمت راست خط دفاعی دینامو بازی می‌کرد. او که این فصل ۱۰ بازی در لیگ کرواسی انجام داده، انگیزه بسیار زیادی داشت تا پس از ملاقات هفته گذشته با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، در این بازی بدرخشد چرا که مطمئن بود این مسابقه نیز از سوی اسکوچیچ رصد خواهد شد.
از طرف دیگر باتوجه به حضور دو مدافع راست دیگر در تیم دیناموزاگرب، صادق برای بقا در ترکیب فرصت ویژه ای را پیدا کرده بود چرا که درخشش در مسابقات دربی و بازی های حساس، چند بازی بعدی را هم برای بازیکنان تیم تضمین می‌کند. بازی با حملات تیم هایدوک آغاز شد اما خط دفاعی دینامو اجازه گلزنی را به آن ها نداد. صادق محرمی نیز در کنار سه مدافع دیگر، عملکرد خوبی داشت و در طول بازی ۴ کنش دفاعی موفق را در محوطه جریمه به ثبت رساند.
اما عملکرد مطمئن در خط دفاعی، تمام آن چیزی نبود که محرمی ارائه کرد. او همانطور که با پیراهن ملوان و پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس می‌درخشید، این بار هم با سرعت بالا و تکنیک فوق العاده اش مدافعان هایدوک را آزار داد و به پیروزی ۲-۰ دیناموزاگرب کمک شایانی کرد. عملکرد او به قدری خوب بود که سایت «۲۴ ساعت کرواسی» با نمره ۷.۵ وی را به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب کند. این رسانه با ستایش نمایش محرمی نوشت: «این بهترین بازی صادق با پیراهن دیناموزاگرب بود. او در دفاع مطمئن بود و در حمله نیز حضور فعالی داشت. صادق از ۴ بازی گذشته در سه بازی فیکس بوده و اعتماد سرمربی را به خود جلب کرده؛ نمایش او مثل دوران اوج کافو است».
علاوه بر رسانه های مختلف کروات، سرمربی تیم حریف نیز به تمجید از ستاره ایرانی پرداخت و عملکرد او را بسیار درخشان خواند. ایگور تودور سرمربی تیم هایدوک اسپلیت در این باره گفت: نمی‌توانم بگویم عملکرد ما خوب بود چون شکست خوردیم اما این راهی است که باید برویم و سعی کنیم خود را اصلاح کنیم، آن ها (دیناموزاگرب) پتکوویچ را داشتند که می‌تواند در بارسلونا بازی کند، همچنین مدافع راستشان صادق محرمی.
ایگور تودور سابقه ۵۵ بازی ملی در کرواسی را دارد و همچنین سرمربی تیم هایی چون اودینزه، گالاتاسارای و… بوده است.
این در حالی است که وبسایت ایندکس هم به معرفی صادق محرمی پرداخت و او را بازیکنی متعهد و با انرژی قلمداد کرد که در زمستان اخیر از تیم لوکوموتیو بازگشته و جایگاه خود را در بین بازیکنان اصلی تیم نیناید بیلیسا پیدا کرده است.
حالا بهترین بازیکن دربی کرواسی که لقب «کافو» را از رسانه ها گرفته و از نظر سرمربی هایدوک، بازیکنی در سطح تیم بارسلوناست، امیدوار است تا بتواند این عملکرد را تا پایان فصل ادامه دهد و جایگاهش را در تیم دینامو تثبیت بخشد و به تیم ملی هم برسد. وی تا سال ۲۰۲۳ با دیناموزاگرب قرارداد دارد. تیم دیناموزاگرب با کسب ۶۲ امتیاز از ۲۵ بازی، با اختلاف ۱۷ امتیاز نسبت به تیم دوم هایدوک اسپلیت در صدر جدول جای گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: ورزش ۳

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=27927
  • 50 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.