تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال پس از واگذاری بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان دو بازیکن خارجی در برنامه خرید تابستانی پرسپولیس آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی

7

پیام شفر به فتح الله‌زاده: پرونده من را ببند!

  • کد خبر : 27838
  • 15 اسفند 1398 - 0:07

سرمربی آلمانی سابق استقلال، در مصاحبه جالبی تمجید ویژه‌ای از مدیرعامل جدید استقلال یعنی علی فتح الله زاده انجام داد. به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، وینفرد شفر آلمانی حدود دو سال هدایت استقلال را برعهده داشت و در این مدت موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های جام حذفی نیز دست پیدا […]

سرمربی آلمانی سابق استقلال، در مصاحبه جالبی تمجید ویژه‌ای از مدیرعامل جدید استقلال یعنی علی فتح الله زاده انجام داد.

به گزارش سرویس ورزشی افق تهران، وینفرد شفر آلمانی حدود دو سال هدایت استقلال را برعهده داشت و در این مدت موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های جام حذفی نیز دست پیدا کند. او نهایتاً در اواخر فصل گذشته و بعد از چند نتیجه ضعیف از هدایت آبی‌های تهران برکنار شد و بعد از آن لیگ امارات و باشگاه بنی‌یاس را به عنوان ماجراجویی جدید خود انتخاب کرد.

حالا شفر در گفتگویی با ما از علاقه اش به ایران صحبت کرده است. این سرمربی آلمانی به “ورزش سه” می گوید: ” ابتدا بگذارید بگویم اخبار راجع به اوضاع ایران را دائما دنبال می کنم. من و دستیارانم همیشه احساس وابستگی خاصی به ایران، مردم و به خصوص هواداران استقلال داشتیم. اکنون نگران بحران ویروس کرونا هستیم و در این شرایط برای مردم ایران بهترین ها را آرزو می کنیم.”

شفر در مورد پیروز شدن در پرونده شکایت از استقلال گفت: ” چیزهای زیادی درباره پرونده فیفا نوشته شده است. من همیشه با رئیس سابق باشگاه صادق بودم. من به او گفتم که اقدامات خاصی از سوی باشگاه باعث صدمه دیدن تیم می‌شود. من بارها گفتم که آرزویم ادامه دادن کار با استقلال است. اعتقاد داشتم که ما می توانستیم در صورت حمایت صحیح به قهرمانی دست پیدا کنیم و هنوز هم به آن اعتقاد دارم.

وی افزود: چیزهای خوبی درباره رئیس جدید باشگاه یعنی علی فتح‌الله‌زاده شنیده ام. می‌دانم که در چند سال گذشته شرایط باشگاه را دنبال کرده و چیزهای زیادی درباره مشکلات و بازیکنان می داند. فکر می کنم اگر فتح الله زاده زودتر رئیس باشگاه می شد، همکاری خوبی بین من و او شکل می گرفت. متاسفانه این اتفاق رخ نداد اما من امیدوارم که بهترین ها برای او رخ دهد و استقلال هم شرایط بهتری پیدا کند.”

شفر در ادامه گفت: ” استقلال بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارد. حرفه ای و با شخصیت عالی. آقای فتح‌الله‌زاده می‌داند که استراتژی مسئولان باشگاه در سال‌های گذشته یعنی به تعویق انداختن جلسات دادگاه ها فقط بیشتر به استقلال صدمه زده است. میزان پولی که استقلال باید بپردازد بیشتر می‌شود و به شخصیت این تیم نیز آسیب خواهد رسید. امیدوارم آقای فتح الله زاده بتواند مردی برای آغاز جدید باشد. بدهی های گذشته را بپردازد ، همه پرونده ها را ببندد و شروع به بازسازی استقلال به بهترین شکل ممکن بکند.”

انتهای پیام/

منبع: ورزش ۳

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=27838
  • 31 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.