تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

رشد ۱۶.۳ درصدی تولید فولاد خام ایران رفتارهای غلط غذایی خانواده عامل اصلی ایجاد بدغذایی تکمیل خطوط هفت گانه مترو تهران تا پایان امسال سازوکار اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از اشخاص غیرتجاری افزایش ۱۳ برابری سرمایه‌گذاری خارجی گردشگری در دولت سیزدهم تشخیص زودرس ام اس با آزمایش خون پتروشیمی و فولاد ارزآورترین صنایع در ۱۴۰۲ تحقق تکمیل زنجیره ارزش صنعت پتروشیمی تشکیل ۱۱ خانه جهادی در محلات تهران اختلاف ۵.۶ درصدی نرخ تورم دهک اول و دهم آخرین تغییرات زمان واریز یارانه‌ها کاهش صادرات محصولات نهایی در کشور بررسی جزئیات لایحه ارتقای امنیت زنان در مجلس عزم شورای شهر برای ورود واگن‌های مترو به کشور آغاز به کار هیات امنای محلات از امروز انتقاد عضو شورای شهر تهران از شهرداری تهران برگزاری اولین جلسه هیات مدیره استقلال پس از واگذاری بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان دو بازیکن خارجی در برنامه خرید تابستانی پرسپولیس آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی

6

افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

  • کد خبر : 2637
  • 09 مهر 1397 - 7:14
افزایش رضایتمندی بیمه شدگان از مهمترین اهداف سازمان تامین اجتماعی است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش رضایتمندی و کیفیت خدمات از مهمترین اهداف این سازمان است. به گزارش سزویس امور بیمه افق تهران، به نقل از رسانه سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان سراسر کشور با موضوع تبیین مبانی تغییر رفتار در کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: […]

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش رضایتمندی و کیفیت خدمات از مهمترین اهداف این سازمان است.

به گزارش سزویس امور بیمه افق تهران، به نقل از رسانه سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران درمان سراسر کشور با موضوع تبیین مبانی تغییر رفتار در کارکنان مراکز درمانی تامین اجتماعی اظهار داشت: ارائه رفتار صحیح و در خور شان به بیمه شدگان، در مراکز درمانی ملکی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه رفتار نامناسب و تاخیر در انجام کارها، دو عامل اصلی نارضایتی بیماران و مراجعان  است، افزود: باید به سمت تغییر رفتارها حرکت کنیم و فرایندهایی که رفتار کارکنان با بیماران را شکل می دهد، تغییر دهیم.

وی به اقدام شایسته مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی برای اجرای طرح خوشرویی در مراکز درمانی آن استان اشاره کرد و گفت: تمامی همکاران سراسر کشور باید از این طرح الگو بگیرند و در این اقدام موثر، مشارکت نمایند.

دکتر درخشان تاکید کرد: در زمینه توانمند شدن کارکنان و رفع مشکلات آنان نهایت تلاش را داریم.

وی تصریح کرد: با رفتار مناسب و درخور شان به بیمه شدگان تامین اجتماعی که مراکز درمانی این سازمان پناهگاهی برای آنان است، رضایت مندی حداکثری را به دست خواهیم آورد.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: خرسندیم که این مقوله مهم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و در زمینه ارتباط با مخاطبان و رفتار بهینه، نهایت تلاش  حاصل می شود.

دکتر محمد توانایی با بیان اینکه این موضوع به صورت یک فرهنگ باید نهادینه شود، افزود: زمانی که ببیمار با شرایط درد و رنج بیماری به مراکز درمانی مراجعه می نماید، شرایط مناسبی ندارد از اینرو برخورد صحیح و رسیدگی به این مقوله بسیار حائز اهمیت است.

معاون برنامه ریزی و نظارت اداره کل درمان مستقیم نیز در ادامه این جلسه، تصریح کرد: ایجاد رضایتمندی مخاطبان و بیمه شدگان اقدام بزرگی است که باید در جهت آن تلاش مضاعف نماییم.

دکتر سید مجید صادقی راد افزود: رضایتمندی مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی، به عنوان یک شاخص مهم کیفیت مراقبت سلامت محسوب می شود.

رئیس گروه مدیریت بیمارستانی اداره کل درمان مستقیم نیز با بیان اینکه رضایتمندی بیمار با عوامل متعددی مواجه است، گفت:  انتظارات بیمار از خدمات و نگرش او تأثیر زیادی در رضایتمدی دارد. سایر عوامل روانی- اجتماعی نیز در میزان رضایت بیمار مؤثر هستند.

سید مرتضی دادخواه افزود: واکنشی که بیمار به میزان جنبه های مختلف خدماتی که دریافت کرده نشان می دهد را رضایتمندی می گویند و طبق نظرسنجی های انجام شده از مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی، اخلاق و رفتار پزشکان و پرستاران، بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم داشته است.

گفتنی است در ادامه این جلسه، مدیران درمان سراسر کشور، به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص این بحث پرداختند.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=2637
  • 25 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.