تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

4

مشتری محوری؛ اساس بانکداری دیجیتال

  • کد خبر : 2627
  • 09 مهر 1397 - 5:25
مشتری محوری؛ اساس بانکداری دیجیتال

مدیر عامل بانک ایران زمین، در مراسم افتتاح اولین شعبه دیجیتال این بانک اظهار داشت: مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، صبح امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران […]

مدیر عامل بانک ایران زمین، در مراسم افتتاح اولین شعبه دیجیتال این بانک اظهار داشت: مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، صبح امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران عامل بانکها، کارشناسان حوزه بانکی، اصحاب رسانه، اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ایران زمین آئین افتتاح اولین شعبه دیجیتال این بانک در مرکز مگامال تهران برگزار شد.

عبدالمجید پور سعید مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به مفهوم جدیدی که به تازگی به فرهنگ لغات شبکه بانکی با عنوان “بانکداری دیجیتال” اضافه شده است، گفت: بانکداری دیجیتالی به عنوان یک مدل کسب و کار است که بر روی استراتژی، ساختار سازمانی و فرهنگ سازمانی بانک‌ها تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: در بانکداری دیجیتال بانک‌ها در شعب جدید خود علاوه بر استفاده از فناوری‌های نوین و تعاملی، نسبت به مهندسی و طراحی مجدد فرآیندها اقدام می‌کنند.

پورسعید اساس بانکداری دیجیتال را مشتری دانست و افزود: در واقع مشتری محوری، تجربه مشتری و احساس رضایت از دریافت خدمت، پایه و اساس بانکداری دیجیتال است.

مدیرعامل بانک ایران زمین در خصوص طراحی اولین شعبه دیجیتال این بانک گفت: در طراحی این شعبه از هیچ نمونه داخلی و خارجی الگو برداری نشده و در واقع این طرح بصورت منحصر به فرد توسط بانک ایران زمین اجرا و ثبت شده است.

پورسعید در تشریح نحوه سرویس دهی به مشتریان در بانکداری دیجیتال اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال براساس فعالیتهایی که مشتری از کانالهای مختلف با بانک انجام می‌دهد ضمن شخصی سازی خدمات، علایق و نیازهای ضمنی وی نیز پیشبینی و در واقع حدس زده می‌شود.

وی افزود: شعب دیجیتال تلفیقی از محیط فیزیکی و مجازی برای ایجاد ارزشی ویژه برای مشتریان با ارائه سبدی از محصولات و خدمات گوناگون همراه با تجربه‌ای به یادماندنی است.

مدیرعامل بانک ایران زمین، در پایان سخنان خود ضمن رونمایی از کمپین نام‌گذاری اولین شعبه دیجیتال بانک ایران زمین از مخاطبین خواست در نام گذاری اولین شعبه دیجیتال این بانک مشارکت کنند.

مخاطبین برای این منظور می‌توانند با ورود به آدرس https://club.izbank.ir/DigitalBranch.aspx در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین نسبت به ثبت پیشنهاد خود اقدام کنند.

به بهترین پیشنهاد جایزه ای نفیس از طرف بانک ایران زمین اهدا خواهد شد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=2627
  • 32 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.