عضو هیئت مدیره شهروند بیان کرد: شهروند یک بنگاه اقتصادی با رویکرد اجتماعی و خدمت رسانی است که در هر حادثه ای خودش را ملزم میداند در کنار آسیب دیدگان باشد.
امیرعلی محبی، عضو هیئت مدیره شرکت شهروند در گفتگو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، در خصوص ارسال محموله کمک های شهروند به سیل زدگان سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از حادثه ناگوار سیل در استان سیستان و بلوچستان تمام ایرانیانی که به هموطنان خود عشق میورزند تلاش کردند به نحوی آلام آسیب دیدگان سیل را کاهش دهند، از این رو در هیئت مدیره شرکت شهروند نیز هماهنگیهایی صورت گرفت و تامین کنندگان نیز تمایل پیدا کردند با مشارکت بخشی از شهروندان کمک هایی به مناطق سیل زده ارسال کنند.
عضو هیئت مدیره شهروند در خصوص مسئولیت های اجتماعی شهروند در دوران مدیریت جدید بیان کرد: برنامه و رویکرد مجموعه شهروند تفاوت چندانی با گذشته نکرده است، شهروند همواره به عنوان یک مجموعه اقتصادی با رویکرد اجتماعی و خدمت رسانی به شهروندان مطرح بوده است و در زمان مدیریت جدید نیز تلاشها در جهت تقویت و گسترش این رویکرد اجتماعی خواهد بود، این روند ریل گذاری در بخش مسئولیت اجتماعی از گذشته شروع شد و امروز شاهد به ثمر رسیدن تمام تلاشها، سیاست و دستاوردهای گذشته هستیم که ماحصل آن شامل مردم آسیب دیده مناطق مختلف کشور در دو سیل اخیر شده است.
محبی در ادامه تصریح کرد: برنامه کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از ابتدا مورد نظر هیئت مدیره شرکت شهروند بود، شهرداری تهران نیز در این زمینه مشارکت کرده و ماحصل این تلاش های جمعی اقلامی بود که به این مناطق ارسال شد، امیدوارم حادثه تلخ دیگری در کشور رخ ندهد اما این حوادث اجتناب ناپذیر هستند.
عضو هیئت مدیره شهروند در خصوص ایفای مسئولیت های اجتماعی این شرکت بیان کرد: شرکت شهروند همواره یکی از اضلاع کمکهای امدادی در کشور است، شهروند یک بنگاه اقتصادی با رویکرد اجتماعی و خدمت رسانی است، مجموعه شهروند در هر حادثه ای خودش را ملزم میداند در کنار آسیب دیدگان باشد.
انتهای پیام/