رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر بیان کرد: فروشگاه زنجیره ای شهروند با وجود آنکه یک بنگاه اقتصادی است ولی یک برند اجتماعی محصوب میشود که توانسته در ۲ سیل اخیر کشور نقش پررنگ و بسزایی داشته باشد.
محمد نصیری، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، در خصوص ارسال محمولههای کمک شهروند به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان بیان کرد: شرکت شهروند به عنوان یک بنگاه اقتصادی،در طول ۲۵ سال قدمت خود در شهر تهران همواره به عنوان حلقه واسط میان نیاز نیازمندان و توان توانمندان بوده است و در حوادث و مواقع بحرانی در کنار مردم بوده است، در ۲ حادثه اخیر کشور نیز شهروند به خوبی مشارکت داشته است، در سیل فرودین ماه نیز شرکت شهروند کمک های بسیاری را به مناطق سیل زده ارسال کرد، نکته قابل تامل این است که مردم شهروند را به عنوان واسطه ای برای کمک رسانی انتخاب کردند که نشان از اعتماد مردم به این مجموعه دارد، اعتمادی که به نوعی سرمایه اجتماعی ارزشمند محسوب می شود.
وی، در ادامه تصریح کرد: در هفته جدید محموله ای به ارزش ۳ میلیارد تومان در قالب بسته های مواد غذایی بسته بندی و میان هموطنان سیل زده توزیع خواهد شد که شامل مواد غذایی، پتو، محصولات بهداشتی، پوشک و مخازن نگهداری و حمل و نقل آب است که با ۳۰ دستگاه خودرو میباشد که از مجموعه شهروند و تامین کنندگان خوب آن نیز تشکر می کنم،
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در خصوص ایفای مسئولیت های اجتماعی شهروند بیان کرد: فروشگاه زنجیره ای شهروند با وجود این که یک بنگاه اقتصادی است ولی یک برند اجتماعی محسوب میشود که توانسته در ۲ سیل اخیر کشور نقش پررنگ و بسزایی داشته باشد، اعتبار و موفقیت شهروند مرهون توجه به مسئولیتهای اجتماعی است که به عنوان حلقه واصله میان شهروندان و افراد نیازمند تلقی میشود که این سرمایه اجتماعی در آینده منجر به کسب سرمایههای اقتصادی و فعالیتهای موفق دیگر برای این مجموعه خواهد شد.
انتهای پیام/