تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

3

دکتر محمدرضا حسین زاده : گوشی های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است

  • کد خبر : 25656
  • 03 بهمن 1398 - 19:42

نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی، انفورماتیک و فعالان فضای مجازی بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک برگزار شد. به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، در این نشست که مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، […]

https://ofoghtehran.ir

نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی، انفورماتیک و فعالان فضای مجازی بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک برگزار شد.

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران، در این نشست که مسعود خاتونی عضو هیأت مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک، حمیدرضا مختاریان مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد، نادر اکبری‌وند رئیس اداره کل روابط عمومی، معاونان و کارشناسان ادارات و شرکت های بانک نیز حضور داشتند، مدیرعامل نقطه اصلی ارائه خدمات بانک را در سال های آتی گوشی‌های هوشمند اعلام کرد و تاکید کرد پذیرفتن تغییر در تمام بخش ها به خصوص مدل ارائه خدمت، اصلی ترین شرط بقای سازمان است و اولین گام ما باید معرفی و فروش محصولات بازاریابی داخلی باشد.

حسین زاده با تاکید بر لزوم تغییرپذیری در دنیای امروز گفت: بانک ملی ایران امروزه در حوزه فناوری اطلاعات و پیشروی در زمینه تکنولوژی وضعیت خوبی دارد و مکمل کننده این شرایط برخورد خوب و روحیه خوب کارکنان در تعامل با مشتریان است.

مدیرعامل بانک ملی ایران رونمایی از سه محصول مهم و اثرگذار در رویداد ملی شو ۳ را موفقیتی در نتیجه تلاش تمام کارکنان بانک برشمرد و گفت: این حرکت شروع شده در بانک، پایانی ندارد و همکاران باید با هدف خلق بهترین تجربه در خدمات مختلف بانکی از صبح امروز آماده ملی شو ۴ باشند.

وی افزود همه پروژه ها در نوع خود بی نظیر و مهم هستند ولی نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در این پروژه ها و طرح ها اول بودن خیلی مهم است و حتی می توان گفت اول بودن از بهترین بودن هم بهتر است.

مدیرعامل در پایان گفت این دستاوردها نباید به هیچ عنوان ما را مغرور کند و باعث شود که از حرکت بایستیم بلکه نگاه ما باید همواره رو به جلو و به سمت دادن ایده های نو و جدید باشد تا بتوانیم همچنان حرف اول را در حوزه بانک و بانکداری بزنیم.

خاتونی نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت امروزه از اقتصاد دیجیتال به عنوان انقلاب چهارم صنعتی یاد می کنند و ما در این انقلاب نه تنها باید فرآیندها را تغییر بدهیم بلکه باید شیوه کار را نیز تغییر بدهیم و در این راه خلاقیت و نوآوری لازم است.

وی افزود ما باید با مطالعه در جهت به روز کردن اطلاعات خود تلاش کنیم و سعی در ایجاد تغییرات داشته باشیم چرا که تغییر عامل اصلی بقای ما است و اگر فکرمان را تغییر ندهیم قطعا حذف خواهیم شد و به یاد داشته باشیم که این تغییرات باید مستمر و دائمی باشند.

عضو هیات مدیره بانک در پایان گفت باید حرکت ها و گفتمان ها به یک نتیجه برسد و آن نتیجه این باشد که به خیر و صلاح مملکت بینجامد.

اکبری وند نیز در این مراسم با تقدیر از تلاش همکاران روابط عمومی، پیشتازان و IT در جهت تشویق استفاده از اپلیکیشن ۶۰ اظهار داشت در مدتی کمتر از یک ماه نصب این اپلیکیشن از حدود ۲۰۰ هزار به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار رسیده است و این مهم ممکن نبود مگر با پشتکار و تلاش شبانه روزی همکاران حوزه های مربوطه.

وی در پایان با اشاره به دست آوردها و محصولات جدید بانک ابراز داشت ما متولیان فروش و عرضه درست محصولات در بانک بوده و موظفیم با معرفی محصولات گام های هوشمندانه و علمی در راستای عرضه درست محصولات به جامعه وایجاد فرهنگ استفاده از آن برداریم.

اکبری وند اشاره کرد تمامی زحمات انجام شده در مسیر تولید محصولات با اقدامات بخش های متولی اطلاع رسانی و فروش کامل می شود و کارشناسان حاضر در این جلسه ۳ رکن اصلی کامل کننده چرخه درست محصول هستند.

گفتنی است در این مراسم کارشناسان و مسئولان در سه پنل تخصصی جداگانه به تشریح آخرین دستاوردها و محصولات بانک در بخش های کانون جوانه های روابط عمومی با محصول هپ، آسان پرداخت با محصول نشان و شرکت داده ورزی سداد همراه بام و همچنین چگونگی گسترش استفاده از این محصولات در سطح کشور پرداختند و به سوالات حاضران در زمینه های مربوطه پاسخ گفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=25656
  • 14 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.