تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

معرفی برترین موزه‌ها در ۳۰ اردیبهشت‌ماه پیش‌بینی کاهش شدید دما در تهران رشد درآمد حوزه شهری نشان اعتماد مردم به دوره ششم مدیریت شهری ظهور رقیب جدید برای ایران در بازار میلگرد شوراها مددکار مدیران شهری مجلس یازدهم مؤسس مجلس نوین در کشور اشتغال مستقیم۱۴۳ هزار نفر در صنعت پتروشیمی اجرای مجدد طرح کالابرگ الکترونیکی در گروی تصمیم دولت افتتاح دسترسی بزرگراه شهید همت غرب از بزرگراه‌ شهید چمران توصیه‌هایی برای پیشگیری از افزایش فشار خون چالش ورود ماشین آلات معدنی جدید به معادن مجوز مجلس به شناورسازی تقویم آموزشی مدارس و دانشگاه ها تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان اخذ مجوز ۲ خط تراموا در تهران بخشنامه‌ای برای سرکوب صادرکننده به نفع واردکننده تداوم رکود در سیاست‌های ارزی صادرات فولاد تعطیلی شنبه‌ها باعث افزایش مراودات اقتصادی با جهان راهکارهایی برای جلوگیری از ابتلا به پوکی استخوان وضعیت قرمز پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ رای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در مورد استقلال و پرسپولیس انتشار کارت امتحانات نهایی از امشب حضور واگن‌های چینی از بهمن ماه در تهران جزئیات معاملات مسکن شهر تهران در سال جدید مکاتبه با موزه کویت برای استرداد تابلوی مظفرالدین شاه ساخت ۴۹ کیلومتر مترو در ۳۲ ماه اخیر افزایش صادرات صنایع معدنی به مرز ۱۳.۷ میلیارد دلار افزایش عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی به ۵.۲ همت تاثیر مصرف کافئین قبل از خواب بر سلامتی اعلام قیمت تمام شده اتوبوس‌های چینی از سوی شهردار تهران اصلاح جداول بودجه ۱۴۰۳ ضرورت تصویب تفریغ بودجه در شورای شهر نقاط قوت و ضعف شهرداری تهران در تفریغ بودجه ۱۴۰۱ تعطیلی شرکت‌های فولادی با تداوم روند فعلی فولاد ایران در بازارهای جهانی کاهش نرخ تورم سالانه به ۳۸.۸ درصد نفت باعث غفلت از معادن استان خوزستان موافقت مجلس با کاهش ساعت کاری کارمندان دولت

16

۴ گام برای ارتقای رضایتمندی شهروندان از میادین میوه و تره بار

  • کد خبر : 25382
  • 28 دی 1398 - 12:09

در سازمان مدیریت میادین، تلاش کردیم تا با تعیین این اهداف و تدوین برنامه‌های لازم برای عملیاتی شدن برنامه‌های راهبردی، در جهت ارتقای رضایتمندی شهروندان به عنوان هدف نهایی این سازمان حرکت کنیم. به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه یک سازمان برای اینکه بتواند کارکردهای […]

میادین

در سازمان مدیریت میادین، تلاش کردیم تا با تعیین این اهداف و تدوین برنامه‌های لازم برای عملیاتی شدن برنامه‌های راهبردی، در جهت ارتقای رضایتمندی شهروندان به عنوان هدف نهایی این سازمان حرکت کنیم.

به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه یک سازمان برای اینکه بتواند کارکردهای خود را به درستی انجام دهد و از اجرای صحیح آن اطمینان یابد، لازم است برخی اصول را به عنوان اهداف راهبردی خود تعیین کرده و تحقق آنها را با جدیت دنبال کند، گفت: در سازمان مدیریت میادین، تلاش کرده‌ایم تا با تعیین این اهداف و تدوین برنامه‌های لازم برای عملیاتی شدن این برنامه‌ها، در جهت ارتقای رضایتمندی مشتریان به عنوان هدف نهایی این سازمان حرکت کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ سید سعید راد با تاکید بر اینکه «شفافیت»، یکی از محوری‌ترین این اصول است، افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این اصل محوری را با جدیت دنبال کنیم، چنانچه حتی جلسات مزایده‌ها و مناقصه‌های خود را نیز از آبان ماه سال جاری به صورت آنلاین و به نحوی که عموم شهروندان، امکان مشاهده پخش زنده آن را از طریق سایت سازمان داشته باشند، برگزار می‌کنیم و تا کنون ۷ دوره از مزایده‌های سازمان به صورت برخط و مستقیم، برگزار و پخش شده است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به «عدالت» به عنوان یک شاخص مهم در جهت جلب رضایت شهروندان و اطمینان از انجام درست کارکردهای یک سازمان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ابعاد شاخصه عدالت در چارچوب کارکرد سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، توزیع عادلانه ۲۴۳ میدان و بازارها میوه و تره بار در ۲۲ منطقه شهر تهران و دسترسی آسان و راحت شهروندان به این بازارهاست و البته بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده، در صدد توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات پرجمعیت و فاقد بازار هستیم.

راد به «پاسخگویی» به عنوان دیگر شاخصه مهم رضایتمندی شهروندان، اشاره و تصریح کرد: علاوه بر نظارت‌های مستمر و منظم بر عملکرد میادین و بازارهای میوه و تره بار، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با رصد روزانه رسانه‌های مختلف و پاسخگویی به پیام‌های مردمی و پیگیری موضوعات مطروحه از سوی مردم، خود را ملزم می‌داند تا پاسخگوی مطالبات شهروندان باشد.

وی با بیان اینکه امروزه «اثربخشی و کارآیی» به عنوان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های قابل سنجش برای تعیین درستی یا نادرستی کارکردهای یک سازمان مطرح است، تاکید کرد: رضایتمندی مراجعه‌کنندگان از یک سازمان، ناشی از کارآیی و اثربخشی آن مجموعه است و در این زمینه، علاوه بر اذعان نهادهای نظارتی خارج از مدیریت شهری، آمارهای موجود حاکی از رضایت ۸۱ درصدی شهروندان از قیمت و کیفیت محصولات و رضایت ۹۳ درصدی آنها از برخورد مناسب کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره بار با شهروندان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهروندان، صاحبان اصلی شهر هستند، خاطرنشان کرد: بر این باوریم که تلاش برای تحقق این اهداف، می‌تواند موجب افزایش رضایتمندی شهروندان از خدماتی شود که توسط سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ارائه می‌شود و البته همه این اصول و گام‌ها، زمانی ارزشمند است که در چارچوب و ذیل قانون‌مندی و قانون‌مداری رخ دهد. از این رو، رعایت قانون را نه یک اصل بلکه یک پیش‌فرض مسلم می‌دانیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=25382
  • 75 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.