با اعلام مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، در حال حاضر ۲۴۳ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۲ منطقه شهر تهران فعالیت می کنند که قصد داریم بازارهای جدید میوه و تره بار در محلههای پرجمعیت و فاقد بازار را توسعه دهیم.
به گزارش سرویس مدیریت شهری افق تهران، سید سعید راد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بیان کرد: هم اکنون پروژههای مختلفی از سوی این سازمان درتمام نقاط تهران در حال ساخت است، علاوه بر این، پروژههای متنوع دیگری نیز در زمینه بازسازی، بهسازی و نوسازی میادین و بازارهای موجود میوه و تره بار و نیز ساخت بازارهای جدید، برای برگزاری مناقصه و واگذاری پروژه به شرکتهای برنده در این مناقصات است.
وی افزود: تلاش سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تامین حداکثری مصالح مدیریت شهری و منافع شهروندان، است، تحقق دو اصل «شفافیت» و «رقابت» به کارآمدی این سازمان کمک می کند و در تلاش هستیم با ارتقای کیفی و کمی خدمات خود رضایت شهروندان از عملکردمان را افزایش دهیم از این رو این دو اصل را در اولویت قرار می دهیم.
راد در این خصوص تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم بسیاری از شرکتهای پیمانکار در همکاری با واحدهای مختلف، نسبت به دریافت مطالبات خود با مشکل مواجه هستند، سازمان مدیریت میادین، هیچ بدهی به هیچ پیمانکاری ندارد، این مسئله حاکی از این است که این سازمان، تعهدات خود را نسبت به شرکتهای پیمانکاری است که در پروژههای این سازمان مشارکت می کنند انجام داده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۴۳ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۲ منطقه شهر تهران تحت نظر این سازمان مشغول فعالیت هستند بر اساس یک برنامه زمانبندی شده قصد داریم بازارهای جدید میوه و تره بار در محلههای پرجمعیت و فاقد بازار را توسعه دهیم و علاوه بر آن، به دنبال بازسازی، بهسازی و نوسازی میادین و بازارهای میوه و تره بار موجود هستیم.
شرکتهای پیمانکار دارای صلاحیت های لازم و حائز رتبه از سازمان برنامه و بودجه کشور و شهرداری تهران، از هفته آینده می توانند با مراجعه به سایت سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به آدرس : http://mayadin.tehran.ir از ویژگی های پروژههای عمرانی این سازمان و شرایط شرکت در مناقصات این پروژهها آگاه شوند.
انتهای پیام/