معاون فروشگاهی شرکت شهروند بیان کرد: خوشبختانه نظرسنجی ها مشخص کرد بیش از ۸۰ درصدشهروندان تهرانی از کمپین یلدا به خیر و خرید رضایت داشتند.
غلامعلی پیرحبشی معاون فروشگاهی شرکت شهروند در گفتگو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، در خصوص کمپین یلدا به خیر و خرید بیان کرد: شهروند در ۲۵ سال گذشته که از سابقه تاسیس آن میگذرد جشن های زیادی را به مناسبت های مختلف برگزار و همه ساله نیز یلدا و کمپینهای مختلفی را در فضای فروشگاهی برگزار میکند اما کمپین امسال با نیت و هدف خاصی برگزار شد، مدیرعامل فروشگاههای شهروند با همکاری موسسه محک حرکتی را آغاز کرد که خوشبختانه با استقبال بسیار مناسبی از سوی شهروندان همراه شد و در کنار اقداماتی که انجام شد یک درصد از سود شرکت شهروند در اختیار موسسه محک برای کمک به درمان کودکان مبتلا به سرطان اختصاص یافت.
وی در ادامه بیان کرد: ایده دیگری که توسط مدیرعامل فروشگاههای شهروند مطرح شد طراحی ماکت هایی به شکل دارو و اختصاص بارکدهای مختلفی به آنها بود تا مردم با مبالغ ۲۰۰۰، ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰ هزار تومان این ماکت ها را به تعداد دلخواه خریداری کرده و در این کار خداپسندانه مشارکت کنند.
پیرحبشی در خصوص چگونگی مشارکت شهروندان شهرهای دیگر در این کمپین که تا ۶ دی ماه می باشد، بیان کرد: افرادی که در تهران حضور ندارند نیز میتوانند به فروشگاه مجازی شهروند مراجعه و داروهای مورد نظر را انتخاب و به صورت مجازی کمکهای خود را به این بیماران اهدا کنند.
معاون فروشگاهی شرکت شهروند در ادامه افزود:خوشبختانه نظرسنجیها مشخص کرد بیش از ۸۰ درصدشهروندان تهرانی از کمپین یلدا به خیر و خرید رضایت داشتند، حدود دو ماه بر روی این کمپین و چگونگی برگزاری آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت و رویکرد ما این بود که کودکان سرطانی محک را با خود همراه کنیم به دلیل این که این بیماران علاوه بر درد جسمی با مشکلات روحی و هزینه ای نیز درگیر هستند و در این شرایط اقتصادی که تامین دارو شده است، قصد داشتیم به نوعی به این عزیزان کمک کنیم.
وی در پایان تصریح کرد: شرکت شهروند در این ایام علاوه بر این طرح برای ۴۲۰۰ قلم کالا از محصولات پر مصرف مردم را با تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی رادر نظر گرفته است و در برخی اقلام سود خود را به صفر رساند تا در این شرایط خاص اقتصادی اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار نیز بتوانند از این تخفیفات استفاده کنند.
انتهای پیام/