تاریخ : پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور» جزئیات زمان بازگشت گل‌محمدی به فوتبال بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ضرورت حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری

6

شهروند؛ بازوی مدیریت شهری در کلان شهرهای کشور

  • کد خبر : 24081
  • 01 دی 1398 - 8:51
شهروند؛ بازوی مدیریت شهری در کلان شهرهای کشور
عضو شورای شهر بیان کرد: شهروند بدون تردید یکی از برندهای شناخته شده در حوزه فروشگاه‌های زنجیره ای است که می‌تواند به عنوان یکی از بازوهای مدیریت شهری در سراسر کشور مطرح شود.

محمد جواد حق شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، در حاشیه بازدید از کمپین یلدا به خیر و خرید فروشگاه شهروند بیان کرد: کمپینی که مجموعه فروشگاه های شهروند با همکاری موسسه محک برای کودکان مبتلا به سرطان طراحی کرد است موجب شد تا شهروندان علاوه بر این که خرید خود را انجام می‌دهند به نوعی مسئولیت‌های اجتماعی خود را در قابل بیماران مبتلا به سرطان نیز انجام دهند.

وی افزود: همه ما نسبت به این قشر از کودکان که به هر دلیلی با این بیماری و مشکلات مربوط به آن دست و پنجه نرم می کنند مسئولیت داریم، جامعه ما نمی‌تواند نسبت به کودکان مبتلا به سرطان بی تفاوت باشد از این رو در فروشگاه‌های شهروند فضایی فراهم شد تا شهروندان از این طریق به صورت مستقیم و غیر مستقیم به این کودکان کمک کنند.

حق شناس در ادامه افزود: کمپینی که مجموعه شهروند مخصوص کودکان مبتلا به سرطان برگزار کرد گام مثبتی بود و امیدوارم در مقاطع و مناسبت‌های خاصی مانند عید نوروز و جشن یلدا که حضور مردم در فروشگاه‌های شهروند پررنگ تر می‌شود تدوام پیدا کند و بستری فراهم شود برای شهروندانی که با این قشر آسیب دیده جامعه ارتباط ندارند تعامل دو سویه ایجاد شود و شهروندان بتوانند از نزدیک هدایای خودشان را به این موسسات و بیماران اهدا کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، تصریح کرد: کمپین یلدا به خیر و خرید با دو هدف طراحی شده است، هدف اول کنترل تنش‌های اقتصادی و مدیریت و تنظیم قیمت‌ها است تا آرامش به بازار محصولات ضروری مردم بازگردد و هدف دوم نیز ایفای صحیح مسئولیت‌های اجتماعی است که با مشارکت موسسه محک اتفاق می‌افتد تا حس تعلق و  همبستگی نیز در جامعه تقویت شود.

حق شناس در خصوص حضور شهروند در کلان شهرهای دیگر خاطرنشان کرد: امروز شرکت شهروند بدون تردید یکی از برندهای شناخته شده در حوزه فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که تصور می‌کنم اگر مدیران کلان شهرهای دیگر نیز مشارکت کنند مانند بانک شهر به عنوان یکی از بنگاه‌های اقتصادی و بازوهای مدیریت شهری در سراسر کشور مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=24081
  • 53 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.