مدیرعامل فروشگاهای زنجیره ای شهروند بیان کرد: تا امروز شهروندان استقبال بسیار مناسبی از این کمپین به عمل آوردند ضمن آنکه چهره های مطرح و شخصیت های سیاسی، فرهنگی و مقامات اجرایی کشور نیز تلاش کردند در این کمپین حضور داشته و در این طرح خدا پسندانه مشارکت کنند.
مسعود سریع القلم مدیرعامل فروشگاههای زنجیره ای شهروند در گفتگو با خبرنگار سرویس مدیریت شهری افق تهران، در خصوص برنامه های مجموعه شهروند در آستانه شب یلدا بیان کرد: با تدابیر شهرداری تهران فعالیت های خود را در این ایام در دو بخش ادامه خواهیم داد، اولین بحث کاهش قیمت ها و تخفیفات برای شهروندان تهرانی است در راستای کمک به معیشت مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه است و برای افزایش قدرت خرید مردم تخفیفاتی را تا سقف ۵۰ درصد برای بیش از ۴۲۰۰ کالا در نظر گرفتیم که بیشتر آنها کالاهای اساسی و پر مصرف شهروندان است.
مدیرعامل فروشگاههای زنجیره ای شهروند در ادامه افزود: در اقدامی خیرخواهانه با مشارکت موسسه محک، کمپینی را برگزار کردیم که بر اساس آن از ۲۰ آذر تا ۶ دی ماه یک درصد از فروش خود را به کودکان مبتلا به سرطان اختصاص دهیم علاوه بر آن ماکت های داوریی را با قیمت های مختلف طراحی کردیم تا مردم داوطلبانه خرید کرده و در این کار خیر مشارکت کنند تا سود آن به صورت مستقیم به کودکان مبتلا به سرطان اهدا شود.
سریع القلم در خصوص مزیت رقابتی شهروند نسبت سایر فروشگاههای زنجیرهای تصریح کرد: مجموعه فروشگاه های زنجیره ای شهروند نسل اول فروشگاههای پیشرفته پس از انقلاب است که در سال ۷۳ توسط شهرداری وقت تاسیس شده و به شدت در حال توسعه است، برنامه ما این است که فروشگاههای شهروند تا سال ۱۴۰۰ در کلان شهرهای مختلف کشور گسترش پیدا کرده و به عنوان برند شهرداری های کل کشور مطرح شود.
وی در خصوص استقبال مردم از کمپین یلدا به خیر و خرید بیان کرد: تا امروز شهروندان استقبال بسیار مناسبی از این کمپین به عمل آوردند ضمن اینکه چهره های مطرح و شخصیتهای سیاسی فرهنگی و مقامات اجرایی کشور نیز تلاش کردند در این کمپین حضور داشته و در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.
سریع القلم در خاتمه در خصوص اقدامات مدیریت شهری جدید در زمینه مسئولیت های اجتماعی بیان کرد: من اعتقاد دارم اقداماتی که مدیریت شهری جدید در راستای مسئولیت های اجتماعی در حال انجام است، در ۱۰ تا ۲۰ سال اخیر بی سابقه بوده است.
انتهای پیام/