ویژهبرنامه «کلاسیکو» به تهیهکنندگی عادل فردوسیپور تنها ۲۴ ساعت از پخش توانست به رکوردی بی نظیر از تعداد بینندههای این برنامه دست پیدا کند.
به گزارش سرویس فرهنگی هنری افق تهران، پس از این که ویژهبرنامه «کلاسیکو» به تهیهکنندگی عادل فردوسیپور در پلت فرمهای آنلاین ویدیویی، منتشر شد و تنها ظرف ۲۴ ساعت از پخش توانست به رکوردی بی نظیر از تعداد بینندههای این برنامه دست پیدا کند.
با ثبت آمار بینندگان از سوی سه پلتفرم فیلیمو، نماوا و بازار که پخشکننده کلاسیکو هستند، یک میلیون و ۸۲۰هزار کاربر ظرف ۲۴ ساعت اولیه پخش این برنامه را تماشا کردند.
همچنین با توجه به این موضوع که می توان برای هر دستگاه تماشا بیشتر از یک تماشاگر را حساب کرد، باید توجه کنیم که رقم اعلام شده از کمترین تعداد تماشاگر در ۲۴ ساعت اولیه انتشار حکایت دارد و تعداد واقعی تماشاگران «کلاسیکو» در ۲۴ساعت ابتدایی رقمی فراتر از یک میلیون و ۸۲۰هزار نفر پیش بینی می کنیم.
«کلاسیکو» یک تاکشو اینترنتی به تهیهکنندگی عادل فردوسی پور است که از یکشنبه ۲۴ آذر در ساعات پایانی شب اکران شده و در حال حاضر با ثبت یک رکورد ۲۴ ساعته، بیشترین آمار بازدید در میان تمام محتواهای منتشر شده در شبکه نمایش خانگی را از آن خود کرده است.
این برنامه که در آستانه نزدیک شدن به مسابقه حساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید و با اجرای پژمان جمشیدی تولید شده است، با حضور مهمانهایی مانند علی دایی، وریا غفوری، امیرمهدی ژوله و ژابی آلونسو به بحث و بررسی پیرامون این مسابقه مهم اختصاص داشته و امکان تماشای رایگان آن برای عموم مردم فراهم است.
با توجه به این که پخش ویژه برنامه «کلاسیکو»، ادامه دارد پیش بینی می کنیم که در روزهای آینده با افزایش چشمگیری مواجه خواهد شد و مسیر تولیدات آینده را نیز هموارتر می کند.
انتهای پیام/