تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار افزایش پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت فرزندان مادران استرسی چهار برابر بیشتر در معرض چاقی تکمیل زنجیره ارزش مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری اجرای مجدد دوچرخه‌سواری در سه‌شنبه‌ها برگزاری رویداد بزرگ دشت غذا در تهران افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ماه کاهش دما شدید هوای تهران در روز پنجشنبه کاهش تقاضا عامل کاهش قیمت محصولات فولادی افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران رکود صنعت فولاد با قیمت‌های دستوری اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ در مجلس هزاران میلیارد تومان از اموال تهران درحال از بین رفتن مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو ضرورت رسیدگی شهرداری تهران به وضعیت کارگرانش باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی مسجد جامع ارومیه واجد شرایط ثبت در میراث جهانی زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس افق تمدنی ایران برای خودکفایی در تولید و صادرات برق موج افزایشقیمت‌ها در محصولات پتروشیمی ضرورت مشارکت مجتمع‌های پتروشیمی در جایزه تعالی صنعت پتروشیمی اشتغالزایی برای معتادان متجاهر بهبودیافته پله نوردی باعث افزایش طول عمر حمل و نقل عمومی از موضوعات مهم این دوره شورای شهر تهران جزئیات افزایش مستمری بازنشستگان رشد ۲۱ درصدی صنعت گردشگری ایران پیش‌بینی صادرات ۱۰ میلیارد دلاری فولاد در سال ۱۴۰۳ ارتباط مصرف غذاهای ناسالم با اختلالات حافظه وزش باد شدید و رگبار باران در تهران جزئیات اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام جزییات پیشنهاد دولت برای تغییر حقوق کارگران اصلاح طرح شفافیت قوای سه‌گانه ضرورت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین

4

افتتاح هشتاد و هشتمین شعبه مدیریت استان فارس

  • کد خبر : 2058
  • 24 شهریور 1397 - 21:13
افتتاح هشتاد و هشتمین شعبه مدیریت استان فارس

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران ، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز ضمن تشکر از زحمات کارکنان مدیریت شعب استان فارس ، از ۱۷ سال همکاری با بانک مسکن سخن گفت . وی همچنین افزود : موجودیت و زنده ماندن بانک در گرو احترام به مشتریان می باشد. عالیشوندی بانک […]

مسکن

به گزارش سرویس امور بانکی افق تهران ، به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر حیدر عالیشوندی فرماندار شیراز ضمن تشکر از زحمات کارکنان مدیریت شعب استان فارس ، از ۱۷ سال همکاری با بانک مسکن سخن گفت . وی همچنین افزود : موجودیت و زنده ماندن بانک در گرو احترام به مشتریان می باشد.

عالیشوندی بانک مسکن را وظیفه شناس و مشتری مدار معرفی نمود و در این خصوص گفت : ما همیشه به دنبال بازخوردهای دستگاه های اجرایی هستیم و جای تبریک و تشکر دارد که یک مجموعه بتواند پرسنل را به گونه ای آموزش دهد تا بتواند رضایت مشتریان را جلب کند.

فرماندار شیراز نقش بانک ها را در شرایط اقتصادی کشور مهم دانست و خاطرنشان کرد بانک ها می توانند با ایجاد فضای مناسب برای ذخیره سپرده های مردم نقش خود را در توسعه اقتصاد کشور و کنترل تورم به خوبی ایفا کند.

دکتر حیدر عالیشوندی افتتاح شعبه استقلال شیراز را در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی و خدمت رسانی به مردم استان با اهمیت دانست و از تلاش های کارکنان مدیریت شعب استان فارس در کسب آمارهای درخشان در سطح کشور قدردانی نمود.

علی کمالی مدیر شعب استان فارس بانک مسکن را به عنوان بانک توسعه ای ، تخصصی و مردمی با بیش از ۸۰ سال سابقه خدمت به مردم معرفی کرد. وی با اشاره به این موضوع که هم اکنون با مازاد عرضه مسکن مواجه هستیم، حرکت به سمت حمایت از خریداران واحدهای مسکونی را سیاست کنونی بانک مسکن خاطر نشان کرد.

علی کمالی صندوق مسکن یکم را محصولی منحصر به فرد برای خانه دار شدن دانست و در این خصوص تشریح کرد :

امسال ۲۶۵۶ نفر معادل ۲۰۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات خرید در قالب صندوق مسکن یکم استفاده نمودند و تاکنون ۱۹ هزار نفر در این صندوق ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه مدیریت شعب استان فارس تا آخر سال ۹۶ بیشترین جذب منابع و پرداخت تسهیلات در بین سایر بانک های استان را داشته است از پرداخت تسهیلات به میزان ۱۴۵ درصد از منابع و تعیین تکلیف ۸ درصد باقی مانده از پروژه های طرح مهر شیراز تا پایان سال خبر داد.

مدیر شعب استان فارس زحمات و تلاش های همکاران در کسب رتبه نخست در تمامی شاخص های بانک مسکن را ستودنی دانست و نتیجه آن را در اخذ مجوز هشتاد و هشتمین شعبه در این مدیریت با اهمیت قلمداد نمود.

کمالی همچنین هدف از افتتاح شعبه استقلال شیراز را خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم و کسبه آن منطقه عنوان نمود.

شایان ذکر است در راستای اجرای برنامه های عملیاتی بانک و به منظور افزایش بهره وری و کارایی و همچنین بهینه سازی شبکه بانک،شعبه مفتح ارومیه(کد۲۸۲۶) استان آذربایجان غربی در تاریخ ۹۷/۶/۱۴ در شعبه مرکزی ارومیه (کد ۱۱۴۱) ادغام و به جایگزینی آن شعبه«استقلال شیراز با کد ۴۵۸۵» تحت پوشش مدیریت شعب استان فارس در تاریخ ۹۷/۶/۱۵ در شهر شیراز افتتاح شد

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=2058
  • 33 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.