شبنم نعمت زاده

شبنم نعمت زاده، در وضعیتی که شرکت دچار ورشکستگی بود در برای تولد شریک جرم وی آیفون ١٠ که در آن زمان هدیه لاکچری محسوب می شد را به وی داد.

به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران، از ساعاتی قبل دادگاه ۳ دادگاه ویژه جرایم اقتصادی برای رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده متهم به قاچاق دارو و شریک او احمدرضا لشکری پور برگزار شد.

 شبنم نعمت زاده، دختر وزیر دولت یازدهم، از همان آغاز دفاعیات خود ادعا کرد که به هیچ عنوان ارتباطی با لشکری پور نداشته و از هیچ یک از اقدامات او خبر نداشته است و به نوعی توپ را در زمین شریک جرم خود انداخت.

شبنم نعمت زاده در تمام اظهارات خود عنوان کرده بود که قصد داشته لشکری پور را از شرکت اخراج کند، اما به دلیل قدرت لشکری پور در شرکت نتوانسته این اقدام را انجام دهد.

 نعمت زاده  مدعی شد تمام خلاف ها توسط لشکری پور انجام شده و از هیچ یک از اقدامات غیر قانونی وی خبر نداشته است و اصلا رابطه مستقیم و دوستانه ای میان او و لشکری پور نبود.

در صورتی که شبنم نعمت زاده در تمام اظهارات خود تاکید داشت رابطه شراکت با لشکری پور قطع شده، اما لشکری پور در سخنان خود اشاراتی کرده که صحبت های دختر وزیر را نقض می‌کنند و نشان می دهد رابطه دوستانه میان آن‌ها برقرار بوده است.

نکته جالب‌ در اظهارات لشکری پور در خصوص هدیه لاکچری باشد که دختر وزیر برای تولد به او داده بود.

در شرایطی که نعمت‌زاده از دعوای میان خود و لشکری پور می گوید، اما لشکری پور به طور صریح در اظهارات خود اشاره داشت که دقیقا در وضعیتی که شرکت دچار ورشکستگی بود و حتی پول حقوق کارمندان خود را هم نداشت، نعمت‌زاده در شرکت برای وی تولد گرفت و آیفون ١٠ که در آن زمان هدیه لاکچری محسوب می شد را به شریک جرم خود داد،که وی این هدیه را نپذیرفت.

انتهای پیام/