تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

تداوم روند کاهش نرخ سود بین بانکی کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت تصمیم جدید دولت درباره اجرای طرح کالابرگ مجوز ساخت سازه جدید در بافت سنگلج تا ۱۲ متر ارتفاع جزئیات حذف سایت «تهران من» شهرداری تهران پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس ضرورت اجرای قانون مدیریت یکپارچه شهری رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در اوایل سال آینده تشکیل شورای بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی اعلام زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران الزام فولادی‌ها به فروش با ارز نیمایی ضرورت توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران فولادی‌ها در معرض ورشکستگی احضار نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فشارخون بالا قاتل خاموش واکنش باشگاه استقلال به برکناری خطیر ضرورت توجه به سلامت کبد با بالا رفتن سن رگبار و رعد و برق از امروز در تهران سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴ نگرانی خانواده‌ها از وضعیت بهداشتی عمومی شهر گام مهم دولت در استفاده از ظرفیت‌های آفریقا ثبت جهانی کاشی هفت رنگ اصفهان کاهش شدید تمایل خرید محصولات فولادی ایران ضرر ۳ میلیارد دلاری صادرات فولاد با وضعیت ارز موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان آسیب ضایعه نخاعی به متابولیسم بدن ضرورت تبدیل متانول به بنزین در کشور مشارکت ۸۹ درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه ارائه خدمات مشاوره رایگان به رانندگان تاکسی ممنوعیت افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی زمان درست مصرف ماست در کودکان آخرین وضعیت قرارداد با چین برای توسعه حمل و نقل عمومی ضرورت آغاز مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما

1

عملکرد شرکت بیمه دی در قرارداد “طرح جبران” شفاف است

  • کد خبر : 19746
  • 01 مهر 1398 - 9:39

مدیر بیمه های اشخاص بیمه دی با اشاره به قرارداد بیمه تکمیلی خانواده معظم شهدا و ایثارگران موسوم به “طرح جبران”، عملکرد بیمه دی در بازه دو ساله خدمات رسانی را شفاف، حرفه ای و دلسوزانه عنوان کرد. به گزارش سرویس امور بیمه ای افق تهران، دکتر سجاد رامندی مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه […]

مدیر بیمه های اشخاص بیمه دی با اشاره به قرارداد بیمه تکمیلی خانواده معظم شهدا و ایثارگران موسوم به “طرح جبران”، عملکرد بیمه دی در بازه دو ساله خدمات رسانی را شفاف، حرفه ای و دلسوزانه عنوان کرد.

به گزارش سرویس امور بیمه ای افق تهران، دکتر سجاد رامندی مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی، درخصوص خدمت رسانی به بیمه شدگان “طرح جبران” گفت: بیمه دی از مهرماه سال ۱۳۹۶ با حضور در مناقصه رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین شرکت های بیمه توانست با ارائه بهترین نرخ و شرایط، برنده این مناقصه شود. در سال ۹۷ نیز این اتفاق تکرار و بیمه دی برای سال دوم برنده مناقصه شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس شرکت بیمه دی خود را موظف به اجرای این قرارداد دانست و در ماه های نخست فاز اجرایی قرارداد، با تجهیز منابع و فراهم نمودن زیرساخت ها، تلاش نمود تا خدمات قابل قبولی را به جامعه هدف ارائه دهد و توانست با بهره گیری از بستر های نرم افزاری و تجهیز منابع انسانی سرعت و دقت خدمت رسانی را برای خود و مراکز درمانی تسهیل بخشد.

دکتر رامندی با اشاره به حجم یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفری بیمه شدگان افزود: با تدابیر صورت گرفته در سال نخست قرارداد با بیش از ۱۰ هزار مرجع درمانی از جمله ۷۰۰ بیمارستان، ۳۱۰۰ داروخانه، ۱۳۰۰ آزمایشگاه، ۸۵۰ پزشک و ۷۶۰ درمانگاه در کل کشور قرارداد منعقد شد و با ایجاد دسترسی مناسب ۹۰ درصد از خدمات بیمه شدگان از طریق این مراکز تامین گردید.

گفتنی است روزانه به طور میانگین ۶۵ هزار خدمت درمانی ارائه می شود. ضمن اینکه از مهر ۹۶ تا کنون بیش از ۶۵۰ هزار پرونده بستری و ۴۷ میلیون پرونده سرپایی تشکیل شده است. این قرارداد به صورت فول درمان ارایه شده و کلیه خدمات درمان ایثارگران طبق مقررات مربوطه در وزارت بهداشت و درمان، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران پوشش داده می شود.

مدیر بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف را مبتنی بر نیاز سنجی دانست و اذعان داشت: بر اساس معیار های تراکم جغرافیایی ایثارگران، کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراجع درمانی به صورت مستمر در حال پایش است و درصدد ارائه بهترین خدمات و جلب حداکثری رضایتمندی این قشر عزیز هستیم.

وی افزود: این قرارداد به موجب قانون ایثارگری (مصوبه مجلس) منعقد شده است و بر طبق بند الف ماده ۱۳ قانون مذکور، دولت به عنوان ضلع اصلی از سه ضلع این قانون، مکلف به تأمین اعتبار است. ضلع بعدی آن بنیاد شهید است که به عنوان بیمه گذار وظیفه تعیین شرح خدمات در قالب قرارداد و انعقاد آن با شرکت بیمه را داشته و ضلع سوم آن نیز شرکت بیمه دی به عنوان بیمه گر این قرارداد است که افتخار دارد طی دو سال متوالی خدمات خود را به این قشر معظم ارائه نماید. چالش اصلی این قرارداد کمبود نقدینگی و پرداخت نکردن به موقع حق بیمه ها به شرکت بیمه دی است تا جایی که هم اکنون بیش از دو هزار میلیارد تومان حق بیمه پرداخت نشده وجود دارد و این مهم روند اجرای قرارداد را با مشکل مواجه نموده است.

دکتر رامندی در پایان این قرارداد را پروژه ای ملی برشمرد و افزود: کلیه فرایندهای بیمه گری در شرکت بیمه دی در خصوص این قرارداد انجام شده است و به محض واریز حق سرانه، به سرعت پرداخت ها به بیمه شدگان و مراکز درمانی انجام خواهد شد، در غیراینصورت ادامه خدمت رسانی با مشکل مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=19746
  • 43 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.