تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

اخبار لحظه

جلب اعتماد مردم در مدیریت شهری مقدمه رشد شهر جزئیات طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو تخصیص اعتبار برای مرمت دومین بنای خشتی ایران بهینه‌سازی مصرف انرژی از راهبردهای مهم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ افزایش تولید در صنعت فولاد در گرو تأمین انرژی تصویب ایجاد شعبه رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران حذف گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب معیارهای افزایش شهریه مدارس غیردولتی پیش‌بینی قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ تغییر فرمول تعیین حقوق کارگران زیان ۳ میلیارد دلاری صنعت فولاد خام‌فروشی عامل اصلی کاهش ارزش صادرات فولاد زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان ضرورت تدوین لایحه ارائه خدمات رفاهی به تهرانی‌ها جزئیات ساخت‌وساز در محدوده باغ گیاه‌شناسی محرومیت قطعی ستاره‌های استقلال و پرسپولیس تصمیم نکونام برای بازیکن استقلال وضعیت نگران کننده تورم در سال ۱۴۰۳ فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران قیمت آپارتمان در شرق تهران ضرورت شفاف‌سازی شهریه مدارس غیردولتی موافقت نمایندگان با لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران راهکارهای پیشگیری از ابتلا سندرم ناخن زرد افزایش تولید فولاد خام ایران ضرورت تک نرخی شدن ارز برای پیشرفت فولاد کشور ساخت بزرگراهی جدید در تهران تخلف افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد عوارض مصرف خودسرانه داروهای بدون نسخه جزئیات طرح ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن تعطیلی تمرینات استقلال پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال رشد تولید فولاد خام ایران در سه ماهه ۲۰۲۴

7

هر عضو همتی؛ دولت در سایه است

  • کد خبر : 19614
  • 29 شهریور 1398 - 19:06

دبیر کل حزب همت بیان کرد: ما جمع و جمعیتی هستیم که ظرفیت های فراوانی در خود داریم و هر عضو جوان همتی که در حزب هست توان و قابلیت و توانمندی بالایی دارد که می تواند برای کشور  منشا برکات فراوانی شود. به گزارش سرویس احزاب افق تهران، سید احمد نبوی دبیر کل حزب […]

مراسم باشکوه حزب همت

دبیر کل حزب همت بیان کرد: ما جمع و جمعیتی هستیم که ظرفیت های فراوانی در خود داریم و هر عضو جوان همتی که در حزب هست توان و قابلیت و توانمندی بالایی دارد که می تواند برای کشور  منشا برکات فراوانی شود.

به گزارش سرویس احزاب افق تهران، سید احمد نبوی دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه ( همت )امروز پنج شنبه در دفتر مرکزی این حزب واقع در ستارخان در نشست و جمع ارکان حزب همت با بیان اینکه این نشست ضمن فراهم آوردن فرصتی جهت معرفی ارکان حزب با یکدیگر میباشد ، فعالیت جدی حزب و وارد شدن آن به فاز جدی و عملیاتی را به دنبال خواهد داشت افزود:
این روزها باید با تلاش همه جانبه و هوشمندی کار تشکیلاتی و هماهنگ باماهیت و فعالیت ، حزبمان را با حرف های نو و فلسفه وجودیمان بالا ببریم لذا در این موضوع تک تک کمیته ها و اعضا بایستی فعالیت جدی حزبی خود را آغاز نمایند و می بایست با یکدیگر وارد تعامل و همفکری و کار جدی و اقدام راهبردی شوند و به تلاش بیشتر برخیزند‌.
عضو همتی باید در هر کوی و برزنی با بیان خود و با توانمندی خود معرف جریان تحول خواهی حزب همت باشد.

دبیر کل حزب همدلی مردم تحول خواه( همت) افزود: برگزاری اولین جلسه ارکان حزب همت با هدف معارفه و آشنایی و آغاز فعالیت های سازمان ها و کمیته هاو واحد ها در این راستاست تا اعضا حزب همت نسبت به جایگاه کار حساس خود واقف باشند که الحمدلله برخی از کمیته ها فعال هستند اما در برخی کمیته ها کار با کندی پیش میرود و با آنچه مدنظر است فاصله دارد.

وی ادامه داد: احکام جدید و ملی حزب همت در جلسه بعدی به اعضا تقدیم خواهد شد و مقرر شده است استان ها مسئول کمیته های متناظر با تهران خودشان را جهت صدور احکام معرفی نمایند.

نبوی افزود: ما جمع و جمعیتی هستیم که ظرفیت های فراوانی در خود داریم و انصافا هر عضو جوان همتی که در حزب هست توان و قابلیت و توانمندی بالایی دارد که میتواند برای کشور و مملکت و نظام منشا برکات فراوانی شود لذا از این رو اعتقاد دارم هر عضو همتی باید یک عضو دولت در سایه باشد که با نگاه آگاهانه و ریزبینانه خود ضمن آنکه به تعالی حزب همت بیاندیشد کشور را از بن بست ها نجات دهد. یقینا ارکان حزب همت با توجه به همین رویکرد باید با نگاه ملی کمیته های خود را در استان ها هر چه سریعتر فعال و نمایندگان خود را هر چه زودتر مشخص و با آنان نشست جدی برگزار نمایند.
نبوی در بخش دیگری از سخنان افزود: خدای بزرگ را شاکریم که روند ارتقاء حزبمان با تلاش های فکورانه و مجدانه تمامی اعضا در حال رشد میباشد و این روزها شاهد راه اندازی دفاتر در استان های کشور هستیم. در اینجا لازم میدانم به مسئولان استان های حزب که با پیگیری مستمر و با علاقه و تلاش ستودنی تاییدیه تاسیس و آغاز فعالیت دفتر نمایندگی حزب در استان ها را اخذ کرده اند خداقوت بگویم و تشکر نمایم. انصافا نه تنها بنده و اعضای شورای مرکزی که خبرهای خوشحال کننده مجوز دفاتر در استان ها همه را به وجد آورده و انگیزه های همه همتی ها را بیشتر کرده است.
کمیته اقوام، کمیته کارگران ، کمیته معلمان ، کمیته بازنشستگان ، کمیته اصناف وکمیته بازنشستگان کمیته هایی هستند که باید اعضایی که تمایل به فعالیت و شکل گیری آن و عضویت در آن دارند هر چه زودتر اعلام نمایند تا این کمیته ها نیز در کنار ۱۷ کمیته تاسیس شده همانند کمیته های اقتصادی، سیاسی، کارمندان ، جوانان، بانوان، ورزشکاران،انرژی و نفت، روابط عمومی و… شکل بگیرند و فعال و پویا فعالیت و قدرت حزب را بیشتر نمایند.
وی افزود:
کار های ‌زیادی در پیش داریم و توفیقاتمان هم مستلزم تلاش مجدانه است. ما با صدای بلند اعلام کرده ایم جریان تحول خواه هستیم و خداروشکر بالای شصت درصد جمعیت ما جوانان دهه شصتی است پس میتوانیم برای کشور ظرفیت خوب و توانمندی باشیم لذا اعضا نیز باید فعالیت خود را جدیت بیشتر بخشند و ایام انتخابات نام حزب همت و کاندیداهای مستقل حزب همت را بالا ببرند.
وی درپایان افزود: هر کدام از اعضای حزب که در خود توان کاندیدا شدن و فعالیت انتخاباتی و کمک به کشور را دارند می توانند اعلام نمایند قطعا حزب اولویت را اعضای خودش میداند و از اعضای خود حمایت همه جانبه خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghtehran.ir/?p=19614
  • 54 بازدید

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.