مدیر فناوری اطلاعات شرکت شهروند، بیان کرد: تمامی نرم افزارها و اپلیکیشنهای فروشگاهی توسط پرسنل این بخش طراحی شده که منجر به صرفه جویی در هزینهها شده است.
میثم طائب، مدیر فناوری اطلاعات شرکت شهروند درگفتگو با سرویس مدیریت شهری افق تهران، درخصوص آموزش پرسنل این واحد بیان کرد: بحث آموزش کارکنان واحد فناوری اطلاعات برای اولین بار در شهروند آغاز شده و پرسنل باتجریه و کاردان مسئولیت آموژش کارکنان جدید و تازه کار را عهده دار هستند و دانش تخصصی در حوزه نگهداری سیستم های مخصوص شهروند را به دیگر کارکنان منتقل می کنند.
مدیر فناوری اطلاعات شهروند در ادامه افزود: تمامی نرم افزارها و سامانه های مورد استفاده در شهروند بدون نیاز به قراردادهای میلیاردی با شرکتهای بیرونی در داخل مجموعه طراحی شده است و ۹۵ درصد سامانه ها نیز در اختیار توسعه دهندهای (developer) این واحد قراردارد، در واقع شهروند تنها فروشگاه زنجیره ای هست که طراحی تمام نرم افزارهای پایه و مورد استفاده در بخش فروشگاهی توسط خود واحد فناوری اطلاعات انجام شده که این امر نوعی بومی سازی محلی در شرایط تحریمها محسوب میشود.
میثم طائب، خاطر نشان کرد: در سال گذشته کارکنان بخش it در تیم های مختلف دسته بندی شدند و پرسنل باتجربه و کارآزموده را به عنوان سرپرست این تیمها انتخاب کردیم و با کمک جزوههایی که تهیه و تولید محتوای آن در همین واحد صورت گرفته بود آموزش های تخصصی لازم به کارکنان جدید آغاز شد و در پایان نیز آزمون علمی از این کارکنان صورت گرفت و به پرسنلی که دورههای آموزشی را با موفقیت گذراندند گواهینامه پایان دوره مختص شهروند اعطا شد زیرا سامانههای بومی شهروند و دانش اجرایی این سامانه ها منحصر به شرکت شهروند است و در هیچ آموزشگاهی ارائه نمیشود.
مدیر فناوری اطلاعات شهروند، در پایان افزود: تمامی پرسنل تلاش می کنند خود را با سیستم های جدید و به روز دنیا تطبیق دهند و در دو سال اخیر اقدامات زیرساختی در بخش فناوری اطلاعات که قلب تپنده هر فروشگاه زنجیرهای است را با کارکنان و تیم موجود شروع کردیم و تاکنون اقدامات جدید و خلاقانهای را با همین ظرفیت فعلی به ثمر رساندیم که حاصل توجه ویژه به استعدادهای فردی و شناخت ظرفیتهای بومی است..
انتهای پیام/